Anonym bruker Skrevet 30. juli 2006 #1 Del Skrevet 30. juli 2006 Hei Mine pupper begynte å bli ømme nesten 2 uker før IKM. Er det normalt? Var sånn jeg begynte å skjønne at jeg kanskje var gravid igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe 79 Skrevet 30. juli 2006 #2 Del Skrevet 30. juli 2006 Eg brukar å få ømme pupper tidleg, er slik eg har fått mistanke om at eg er gravid kvar gong i tillegg til å vere litt småkvalm. Lykke til ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2006 #3 Del Skrevet 30. juli 2006 Ømme pupper kan også være PMS... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FebruarM@mma Skrevet 30. juli 2006 #4 Del Skrevet 30. juli 2006 For meg var ømme pupper det første tegnet på at jeg var gravid, og kjente det god tid før IKM. Javisst er det en del av pms, men for meg var det annerledes enn vanlig, og ømheten vedvarer ennå. (12. uke nå). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå