Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ser du har testet negativt for noen dager siden. Har det skjedd noe nytt? Jeg venter TR idag eller imorra... Så vi får se. Har vært positiv fram til nå. Tempen har steget men idag sank den. Så da er nok det toget gått og neste PP kan starte...

Lykke til :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5761135-ane_78-%C3%A5ssen-g%C3%A5r-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Hei!

TR kom på lørdag, to dager etter skjema, desverre.Skulle vært litt mer tålmodig og ikke tatt den testen, men det klarte jeg jo ikke.

Håper på dine vegne at TR fortsatt ikke dukker opp. Jeg temper ikke, syns det har virker så komplisert. Hva syns du om det?

Har ferie denne uken, så skal prøve å slappe av litt. Når TR har kommet denne gangen venter jeg bare på neste EL og times hos gyn som jeg har i midten av august. Har smugkikket på noen av mine blodprøvesvar (......jobber på sykehus) og tror nok jeg har litt lavt stoffskifte, så da er jeg spent på hva legen kommer til å gjøre....

Har du holdt på lenge? Begynt med utredning?

Ha en god søndag!

Klem

Hei! Fortsatt ingen TR men ifølge testing blir det 14 dager imorra siden eggløsning. Så mye kan fortsatt skje.

Trist at det ikke klaffet...

Syns faktisk temping går greit. Jeg trodde også det skulle bli pes. Faktisk litt artig å følge med på. Hovedgrunnen til at jeg ville prøve er mitt lave stoffskifte. Egglsøningstester kan slå ut positivt uten at noen egg løsner. Men hvis tempen stiger har du hatt "ekte" eggløsning. Sliter med lavt stoffskifte og vil derfor være forberedt til timen hos gynekolog. Håper du får god hjelp. Min fastlege har vært helt håpløs... Håper den nye blir bedre :o)

Er inne i 14 pp nå. har en sønn som nærmer seg 3år. Tok ikke lang tid å bli ¨på vei med han. Så jeg syns det er litt rart. Vi trenger i alle fall litt hjelp... Har time på sykehuset den 8/8. Blir spennende. Gruer litt men det blir godt å komme igang i alle fall.....

Er du på MSN? Litt enklere å prate der. Hvor i landet holder du til? Jeg bor i Buskerud

God søndag til deg også :o)

Jeg har MSN, men siden mine e-mail adresse er mitt fulle navn, hadde det vært fint om du kunne lagt inn din her, så skulle jeg lagt til listen min. Siden jeg fortsatt ikke "har kommer ut av skapet" som prøver og sliter vil jeg gjerne ikke at folk skal kjenne igjen navnet mitt (=etternavnet mitt er ikke så veldig vanlig) Bor i Vestfold, Larvik.

Håper vi "snakkes" igjen snart :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...