Gå til innhold

noen her inne som går på pergo??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gikk på pergo i forrige syklus. Det kjipe med pergo er at bivirkningene er veldig like på graviditets symptomer og PMS. Jeg ble visst gravid, men hadde en tidlig SA. Symptomene mine var såre brystvorter, hodepine, og litt kvalme.

Hei!

Ja, jeg har prøvd pergo for første gang denne syklusen, er nå på dag 21, så da er vi nesten likt da jo :) Dette er så spennende synes jeg, har hørt om flere som er blitt gravide etter pergobruk. Jeg har IKM 6. aug, du da? Skal prøve å la være å teste så tidlig denne gangen, pengene bare flyr pga all testingen,he he...

Har litt ømme bryster, ellers merker jeg ingenting. Har vært og er veldig trøtt, men vet ikke om det er pga pergobruken... Er litt kjipt at symptomene på pergo er de samme som på graviditet, i begynnelsen når jeg tok de følte jeg meg veldig gravid pga alle symptomene, men men...

Blir spennende å se om det klaffer for oss, hadde vært moro, da vi er ca helt likt :)

Klem

Annonse

Hei igjen snupp ønsker seg en spire!

I dag har jeg hatt anfall av kvalme, som kommer kjempebrått. Men kaster heldigvis ikke opp da, men det er ille nok når man er på jobb, hehe... Håper dette betyr at det har klaffet, men det trenger selvfølgelig ikke å stemme... Synes det er lenge til søndag jeg, som er IKM for min del...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...