Gjest Skrevet 30. juli 2006 #1 Del Skrevet 30. juli 2006 HEi alle dere nygravide :-) å har jeg våget meg over til dere også !!! Tror vi var mange som kom samtidig nå??? Dete r jo kjempegøy da !! Ja, da fikk legen bekreftet at CB dig og andre div. tester ikke funket på meg.... Er 5 uker og 2 dager på vei - og ingen andre tester viser positiv :-) Jaja, nå er det da i boks da !!! Er på besøk hos foreldrene mine i helga, og håper jeg slipper unna kvalme enda.... Har så vidt begynt å tenke å hvordan det blir med tre barn...plass i bil, nytt babyrom....barnevakt...hehe... Er det noe her med tre barn ?? Hva var eventuelt den storste forskjellen på to og tre ??? Kos å komme hit !!1 KLEM, TussiLussi :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. juli 2006 #2 Del Skrevet 30. juli 2006 Hehe... kan vel ta bort 3pp fra nicket mitt nå :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. juli 2006 #3 Del Skrevet 30. juli 2006 Sånn?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 30. juli 2006 #4 Del Skrevet 30. juli 2006 Gratulerer så masse med graviditeten Er det ikke herlig? Jeg har ingen barn fra før av, men ville bare gratulere deg. Jeg er 5+6 i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå