Gå til innhold

noen med erfaring fra pergo som kan hjelpe meg litt??

Anbefalte innlegg

hei hei, jeg er idag på dag 22 i syklusen har den siste uken hatt skikkelig stikkninger murringer i underlivet kjennes ut som magen er hard å hoven å jeg blir mere å mere kvalm for hver dag. er dette vanlige bi virkninger??

sorry at jeg maser sånn på dere men dette er helt nytt for meg.

takk for svar på forhånd

Fortsetter under...

Jeg spurte om det samme da jeg gikk på Pergo. Hadde småvondt i venstre side, antagelig i eggstokken og det var masse rart som skjedde i kroppen. Det er visst vanlig. Jeg har gått på tre dobble kurer, og bivirkningene var noe forskjellige fra måned til måned. Det er mye som skjer med kroppen.

Håper Pergoen funker for deg. Det er mange som har fått det til med Pergo. Lykke til!

Hei Snupp :)

Ville bare fortelle at de to gangene jeg har blitt gravid på pergo hadde jeg sånne stikninger som du snakker om. Da jeg kjente igjen disse andre gang (som var i pause mnd på pergo) forsto jeg at jeg var gravid før testen viste positivt.

Men, nå er det sånn at pergo er veldig forskjellig fra jente til jente og det trenger derfor dessverre ikke bety at du er gravid. Krysser fingrene for deg :)

Klem fra

Hei. Jeg hadde det også sånn første gang jeg gikk på pergo. Tok da også blodprøver 3 ganger i løpet av syklusen. Hadde mest sannsynlig et befruktet egg som ikke klarte å feste seg (legen sa dette utfra verdiene på blodprøvene) Har nå tatt kur 3 doble pergokurer og har ikke merket det sånn de andre gangene.

Krysser fingrene for deg, jeg :-) Er selv på dag 26 og håper på et lite mirakel :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...