Gå til innhold

*****Skravletråd for UKE 32 jentene*****

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dytter litt på denne igjen, jeg, kan jo ikke ligge på side 2 heller! ;) Jeg begynner faktisk å bli skikkelig spent nå, har en VELDIG øm og murrende mage/ underliv, og det pleier jeg absolutt ikke å ha så lenge før mensen. Er så leenge til søndag! Faktisk så går dagene tregere når en har ferie enn når man er på jobb.Men, klager ikke, asså! Er DEILIG å ha fri! :)

Noen som har testet ennå?

Drikker dere kaffe og cola som vanlig, eller er dere forsiktig med det? Jeg tør liksom ikke drikke noe. Ganske håpløst siden jeg ikke aner om jeg er gravid eller ikke, men siden det kan øke faren for sa er jeg litt tilbakeholden.

Annonse

Jeg drikker bare slik i helg, og hvis jeg absolutt må ha noe brus i uka så drikker jeg alt annet enn cola. Veldig glad i farris ol. Eller vann med lime biter i.. Annbefales! Hater kaffe!!!!! ;)

Har forresten ikke kjent noe symptomer igår eller idag. Ikm imorgen eller onsdag..

Annonse

Gratulerer så mye Smiley! Så morsomt! :) Håper virkelig på mange uke32-spirer! :) Jeg synes mine murringer i magen har avtatt en god del, men vet ikke om det er et godt eller dårlig tegn.. Er fortsatt så leenge til søndag! Er det mange som allerede er over ikm, eller? Er så spennende å følge med dere alle! :) KRYSSER FINGRA FOR ALLE SAMMEN!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...