Gå til innhold

*****Skravletråd for UKE 32 jentene*****

Anbefalte innlegg

idag har jeg hatt 'annerledes' vondt i magen og korsygg..skikkelig vondt

huff..er så fælt å kjenne så mye for man tror jo sef at man er gravid...selv om man ikke 'bør' håpe på det. sier til meg selv at det er aaaaltfor tidlig for symptomer!!

kjenner på meg at det blir skikkelig nedtur om TR kommer denne gangen, for vi har virkelig stått på rundt EL tider..

Fortsetter under...

hvordan er det egentlig med denne treninga? har ikke trent på veldig altfor lenge... er det bra å starte nå midt oppi prøvinga? Er "støttemedlem" på et treningssenter, så jeg burde vel egentlig gå, mer er redd jeg skal ødelegge for graviditet, noen som vet?

Annonse

Jo går bra her :-)

Sitter å kjenner på liksom symptomer som mensen murringer i mage å rygg å stikklinger i magen, tretthet å svimmel,men vet ikke om du egentlig kan kjenne noen symtomer så tidlig?

Har ikm den 9/10 aug....

Håper de blir noe spire denne gangen :-))))

Noen andre som kjenner noe?

Veldig hodepine hver dag på meg, og fortsatt strekk i livmoren. Utrolig hva man tror man kjenner! Har aldri "følt" livmoren min før. Sikkert bare innbilning. Var overbevist om at jeg ikke var gravid, men nå har det strukket i fire dager. Det må jo bety noe? Har fått sopp også og er litt kvalm. Er jo bare på dag 18 av 28, så det skal vel godt gjøres å kjenne voldsomt mye. Har IKM 13.

jeg er kvalm og har vondt foran og bak..;) også så trøtt!!!

samme ikm som deg milva76..

men jeg og tenker at det er litt vel tidlig for å kjenne noe som helst...så det er sikkert bare EL smerter

Hei, jenter!

Her er det sørgelig symptomfritt, gitt... :( Men jeg har ikke helt mista troen enda, håper til siste tante-frie time! ;) Synes vi hadde bra aktivitet i halmen rundt el xo...

Nå skal jeg ha ferie fra i morra og ut uke 32, og det skal bare nytes i fulle drag. Kanskje det kan toppe seg med en fraværende tante på feriens siste dag?? Hadde vært herlig! (ikm søndag 13)

Hvordan går det med dere da?

Annonse

som skrevet før her så kjenner jeg både det ene og det andre, men det er vel bare å lure seg selv litt...og gjøre 'fallhøyden' enda større enn nødvendig men men..

du må ha en riktig god ferie!!!

og håper det blir en knallslutt på den med TR søkk borte;)

Mensensmerter og atter mensensmerter... Tror jammen meg at denne tanta kommer denne mnd også jeg. Trodde jeg hadde fortalt denne tanta hvor skapet skal stå hen, men hun gidder visst ikke høre... Så nå beregner jeg meg på at den kommer denne mnd også... (Men har fortsatt et lite håp da)

Jeg har IKM om 4 dager. Kan jeg teste nå?????? Synes jeg må tisse så ofte også. Sikkert pga kaffen, men liker å tro at det skyldes en liten spire? Gjør ingenting egentlig om vi må prøve igjen neste runde, pga. 2 bryllup og utdrikningslag denne måneden. Men må vite likevel. Dette er første forsøk.

Du er nok det ja! Gratulerer så mye! Jeg får ikke tester før over IKM dersom ikke mensen kommer siden jeg skal reise bort i noen dager nå. Reiser i morgen og blir borte til i hvertfall tirsdag. Er usikker på om det sitter en spire eller ie, er utrolig trøtt nå, måtte sove på dagen i dag, men det kan jo skyldes andre ting også.

Kos deg videre på 1.trimester :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...