Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 30. juli 2006 #1 Skrevet 30. juli 2006 Eller er det bare et tegn på at det foregår litt forberedelser i magen min? Husker ikke helt dette fra forrige gang jeg! Gleder meg så til å treffe lillejenta vår nå =)
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #2 Skrevet 30. juli 2006 Er i uke 37, glemte jeg å si =)
mamma til fire små Skrevet 30. juli 2006 #3 Skrevet 30. juli 2006 jeg har også gått med menssmerter i en uke nå. forsvinner i løpet av natta, og kommer tilbake utpå formiddagen/ettermiddagen. har skrevet en del innlegg her om dette i det siste, for visste ikke helt hva jeg skulle tro om det. her har smertene også kommet regelmessig noen dager. med 10 min mellomrom og varighet på et par-tre min. men har hele tiden tenkt at riene må være kraftigere enn dette. (måtte bare skrive det, for folk her inne blir sikkert litt lei av maset mitt snart). ihvertfall så tror jeg at det bare er kroppen som forbereder seg ja. jeg er i uke 39. har sett det kan være vanlig å gå både en og to og flere uker med disse menssmertene, som jeg har valgt å kalle maserier, uten at jeg vet om det heter det.. hodet har festet seg for lenge siden her, så tror ikke det er noen sammenheng, men alt er jo så individuelt da..
Ninn (har født:) Skrevet 30. juli 2006 #4 Skrevet 30. juli 2006 Hei på deg! Jeg har hatt masse mensensmerter de siste 2,5 ukene. I morgen er jeg 36 + 0, så da er jeg 1 mnd fra termindato. Jeg kjenner disse smertene i korsryggen og magen, har mye kynnere og stikninger i skjeden. Jeg fikk høre at stikningene i skjeden er at hodet presser seg nedover i bekkenet og vet at babyen ligger godt nede i bekkenet ifølge JM. Tror også at det kan være modning som forårsaker mensensmertene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå