Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her var det slutt for nøyaktig en måned siden. Om drøye 14 dager er han ett år. Jeg hadde regnet med og håpet å gi han til han var året i alle fall, slik jeg gjorde med storebroren hans. Men neida, han slutta selv den lille gjøken. Jeg prøvde og prøvde den siste halvannen uka, men han bare så opp på meg og gliste og BLÅSTE i steden for å suge. Var ikke videre interessert. Så da bare kutta jeg ut. Han hadde tydelig gjort en god jobb med nedtrappingen selv, for jeg fikk ikke spreng i det hele tatt etterpå.

holdt på til eldstemann var 2,5 år, han hadde vel gjerne sett at han hadde fått mye lenger, men da var det nok for meg. Tror det blir lettere å avvenne lillemor, for hun er ikke like "puppegal" som han var, tror hun er en sånn som kan finne på å slutte selv, har nå tenkt å fortsette til hun er over året i allefall.

Annonse

Slutta å amme eldstemor da hun var 17 måneder gammel, da ville hun rett og slett ikke mer. Fikk ikke brystspreng, så nedtrappingen hadde hun tydeligvis forberedt godt selv. :) Lillemor er bare 5,5 måneder gammel, så henne ammer jeg ennå, og håper å kunne fortsette en god stund til, ihvertfall til hun er over året.

Etter 18 måneder, da glemte hun plutselig puppen en dag, og så var det slutt. Fra hun var 1 år fikk hun/ville ha kun 1 gang pr dag.På ettermiddagen som kos og for å styrke imunforsvaret.

Må si det var godt å få tilbake kroppen sin ja, men også litt trist når det var over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...