Gå til innhold

noen som bruker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som bruker/har brukt fertil focus eggløsningstesten?(så den på baby miracle)Eller sånn test man "spytter" på..Har hørt av ei, som kjenner ei som bruker sånn prevangsjonsgreie som forteller når det liksom er fare å ha sex den perioden man er mest fruktbar i syklusen..Noen som vet noe mer om denne type "prevangsjon"? hun ble gravid da,noe som ikke var meningen..hehe noe jeg vil bli da så klart...;DHåper på svar...

klemmer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke noe om de, man har en venninne som har en sånn.........

Skrevet

dytter på den litt je,må bare vite...hehe

Skrevet

Bestilte meg faktisk en sånn i går... Så jeg kan ikke si noe om den enda, men fikk høre om den her på siden, og tror den skulle funke bra!

Skrevet

Hvor bestiller man en sånn da?

Skrevet

Jeg syns iallefall den ser genial ut, varer jo LENGE, så mye for pengene i forhold til strimler og slik. Særlig for slike som meg som ikke ANER når jeg har el, - men har en mistanke om at det bare er hver 3.mnd eller noe... ville blitt dyrt med strimler da gitt!

Skrevet

jeg skal og inn å bestille!man sparer penger da ja!:-)

spes når man ikke vet når man har el....

Lykke til ;-)

Skrevet

Hvis du sender de en mail og ber dem unnlate å legge ved fakturaen i pakken (hvis du betaler med kort), så unngår du tollgebyr også;o)

De sender det som maxi-brev eller noe i den duren, så de skriver ikke hva det inneholder eller verdien av inneholdet, - men hvis tollen plukker ut brevet kan de åpne og se verdien dersom fakturaen ligger ved, -. og du må betale gebyr.... De tilbød meg å sende uten faktura da jeg ba dem om å sende det som "gave", fantastisk, hihi

Skrevet

Da skal jeg også gjøre det!

Går man på betille?så ordner de det derifra etter jeg har skrevet navn osv?

Skrevet

Jeg bare gikk på produktet, trykka kjøp, gikk til handlevogn, og fulgte det som sto videre... Var det det du mente?

Og så sendte jeg mail til [email protected]

Skrevet

Nei nå var jeg på bærtur, etter navn og slik går du på bestill ja, så kommer det opp et vindu hvor du fyller ut kortnummer og slik

Skrevet

Heeh stemmer det!:)

jeg var inne i går kveld å prøvde,så nå skal sambo inn å betalele...hehe

Skrevet

*dytter* lurer jeg å :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...