Gå til innhold

**** Skravletråd for uke 34 jentene ****

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er veldig utålmodig jeg også. Temper for første gang og er spent på om jeg finner el denne gangen. Jeg er også i 4. pp, men nekter en pp til, så vi kjører på med kos hver dag allerede... man vet aldri! :)

Annonse

regner med jeg har ikm i uke 34, vet bare ikke hvilken dag enda. Venter på temphoppet og kjenner jeg er utolmodig... :( Hater denne ventinga, og har sånn smått bestemt meg for at hvis det ikke klaffer denne perioden så vurderer jeg å ta en pause med prøvinga neste måned. Det er stressende med denne prøvingen, og så passer det litt bedre med studiene hvis jeg ikke blir gravid før om 2-3 mnd. Tror jeg godt kan vente en mnd ekstra (hvis det ikke klaffer nå!!) for å kunne fulføre et år med studier. Irriterende med termin en uke før eksamen.... man kjenner jeg min flaks så er det akkurat da, når jeg egentlig ikke vil... at det klaffer! :) Idag var min svigersøster på ul.. skulle hatt termin 3januar, og hun fikk fastsatt termin 8 januar. Hater at hun er her til å påminne meg så konkret om hva som kunne vært :(

nei.. hun vet ikke, og jeg tror ikke jeg kommer til å fortelle henne det heller... hun vil neppe være positiv til at jeg skal få et til barn, og jeg gidder ikke høre "men det var vel til det beste.." nå det er så vanskelig for meg å være "tom"

Høres ikke ut som en ok svigersøster... nei d askjønner jeg deg godt... At folk ikke kan tenke seg om to ganger sier jeg. Jeg har i hvertfall lært meg at man skal trå meget varsomt når det gjelder dette emnet....

ja.. det er ikke alle som tenker seg om.. mamma sa også at det vel var best at det endte sånn.. vet jo at det var ment som trøst, men dagen etter at jeg hadde begynt å blø, og lå å strigråt på sofaen var det ikke akkurat trøstende ord.. for meg er det enkleste å ikke snakke med noen om det. synes jeg får for lite forståelse..så det er fint å ha denne siden :) hjelper litt å se framover da.

Annonse

Dytter oppover jeg.

Selvfølgelig er det lenge til IKM ennå, men hver dag monner... Snart er SSFÅLU (Stor Sjanse For Å Lykkes uka) her, og da er det bare å jobbe med saken. :-) -så kommer ventetida igjen.... Joda, jeg har vært igjennom dette før, det er en evig karusell helt til en dag strekene plutselig er der på penna! O hoi hvor vi gleder oss til tante Rød har reist og prøvingen kan ta fatt igjen. Dessuten er det jo så koselig på disse sidene. Må nok innrømme at jeg har vært her inne ganske mange ganger de siste dagene. :-) Skravle skravle.... Nei nå får noen andre lufte tankene sine litt...

Laaaang tid ja. Men det virker ikke som om gubben tenker på det. Ihvertfall ikke min. :-) Men så er det jo min kropp, og kanskje jeg som vet mest om det med EL og sånn. Har ikke fortalt ham at jeg har kjøpt EL-test ennå. Er kun dag 7 i denne prøveperioden ennå, så EL er ihvertfall ikke før i neste uke...puh

Heisann, Her er vi igang igjen. Skulle kanskje laga en ny tråd. Denne begynner å bli nokså lang.. Nydelig vær i dag, men for varmt til at jeg orker å sitte ute. Det får bli på ettermiddagen når tempen har roa seg litt. Helv..fluer! Skjønner ikke hvor alle disse bitende fluene kommer fra...???? Nå burde det være et supert vær til å både kose seg og lage barn, men stakkars gubben min har fått prolaps og er på sykehuset for å få sjekket det opp. Kan kanskje ikke forvente for mye av ham da disse dagene.Men men...vi får ta det som det kommer. Dette er jo kun vår 1.PP så jeg må da være litt tålmodig ( noe jeg egentlig langt fra ikke er!!!) :-) Er det noen 34-damer der ute da som trenger å lufte tankene litt????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...