Gå til innhold

**** Skravletråd for uke 34 jentene ****

Anbefalte innlegg

Jeg vet det er litt tidlig å starte en skravletråd, men jeg mååååååååå bare :o) Er så utålmodig med å vente på at el skal komme. Møkkatante altså...hun skal lage pyton her noen dager til så er det på ræva ut for henne.....og da er hun ikke velkommen tilbake! Nå har jeg skiftet ut låsen, så nå skal hun ha problemer med å komme inn neste gang. Skal bli morro å se ansiktet hennes når hun ikke kommer inn.....hihihi!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5760113-skravletr%C3%A5d-for-uke-34-jentene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er egentlig ikke så veldig skravlete for tida,så er ikke mye her inne,men kikker innom hver dag bare for å se hva som skjer. Var så mange som kom med "gladmelding" her i helga,er litt nedfor fordi jeg hadde håpet å kunne gjøre det samme,men sånn ble det ikke...

Har mista litt gnisten nå,har ønska meg dette siden mars '05,orker ikke engasjere meg så mye just nå,kjenner jeg. Har endelig knødd meg til å bytte fastlege til Oslo,så tenker jeg bestiller en time der snart.

Vet ikke helt når IKM blir,men basert på siste syklus,skal det være onsdag 23 august.

Håper det sitter en spire for oss uke-34-jenter denna gangen da!

Det skjønner jeg veldig godt! Du får kikke innom når du føler for det da :o) Vi andre jentene skal trå støttende til hvis du trenger oss! Lykke til i denne pp'n ;o) Så håper vi at det sitter en spire for oss alle sammen!

Det er fint med skravletråd for de utålmodige............bedre å vite at man har flere å stå sammen med! :)

Tanta mi har nå omsider trukket seg tilbake(der hun hører hjemme!!!!) ..........vi har ikke hatt det trivelig sammen denne mnd heller...kan ikke fatte at hun skal orke å komme tilbake neste mnd-----

Lykke til for alle sammen ..........nå er det sannelig vår tur snart!

Annonse

me,der meg inn her med ikm den 21 jeg ...tvi tvi ...måtte denne hersen tanta holde seg borte nå og gubben får mange sjangser til å komme seg hjem ... da han jobber med vogntog/ yrkesjafør.... så noen annenhverdag oppskrift går ikke her men han er nå i alle fall hjemme fra dag 12 til 14 i syklussen så måtte det være godt for noe....

Lurv - du kan ikke brukte telt til den fæle tanta...da kommer hun jo seg inn! Du må ha et solid hus og en solid lås så kommer hun ikke inn...hehehehe! Da skal du se at du får resultater :o) Vi får i alle fall ønske oss det ;o)

Lykke til alle jenter i uke 34, denne gangen er det VÅR tur!

Melder meg inn jeg også. Fikk mensen idag så det er lenge igjen da.... Men kjekt å skravle litt så tiden flyr litt fortere. Fortsatt 2 uker ferie igjen for meg så det er plenty av tid til sengekos :o)

Lykke til folkens!!!!

Ja, det er greit å kunne skravle litt slik at tiden går litt fortere! Synes det er en evighet å vente på el...og når el har vært er det en evighet til ikm....hehehe...slik blir det vel når man har litt store forventninger! Jeg kommer til å ha el neste helg tenker jeg...evt den 14.august. Så jeg er så spent! Lykke til jenter! Vi vil ha en maibeibei ;o)

Annonse

Nå tuller jeg fælt her....ser på julikalenderen jeg....retter meg selv med et smekk på lanken....hehe...min el er ca. den 12.august faktisk...samme som deg det :o) Ikm dagen min blir da ca 27.august. Sånn....nå ble det rett.

Hei jenter

LOV meg at dere hopper i høyet den 9. august også - selv om EL er 12. august. Min er også 12. august, men horoskopet mitt for sommeren sa at sex ved fullmånen den 9. august kommer til å resultere i familieforøkelse for min del (Krepsen) !!!!!

Uansett kan svømmerne godt slå til etter å ha ligger på vent noen dager før EL, det var slik jeg ble gravid sist....

Legger til at jeg ALDRI leser eller tror på horoskop og sånt fjas , men når jeg tilfeldigvis kom over et horoskop med DEN spådommen fant jeg ut at det var verd å tro på :)

Blir en superspennende uke - uke 34 !

Klem

jeg har IKM man 21.aug og jeg har bursdag 23.aug... og hva annet enn en positiv GT kunne gjort bursdagen min til noe uforglemmelig :)

derfor ønsker jeg meg en positiv GT på bursdagen min :) MEN jeg har ønske om at ALLE dere andre også får det :)

*sånn* da er mine ønsker for dagen min i boks :)

og jeg får ALLTID noen av ønskene mine oppfylt, hehe :)

krysser fingre og tær for oss denne mnd jenter og håper uke 34 er en god mnd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...