Gå til innhold

Ganske vanlig?

Lykkelig 2 barnsmor <3

Anbefalte innlegg

Jeg er 5+2 uker på vei. Har i en ukes tid nå hatt en del mens-murringer i magen, som jeg forstår er ganske vanlig. Men allikevel er jeg litt bekymret. Hvordan vil dere beskrive disse murringene deres? Går dem liksom fra sidene i magen, og ned mot midten? Håper dere forstår hva jeg mener... Har også ganske ømme bryste, med stikkinger, men det er vel bare sånn det skal være. Er så redd for å miste, for jeg ønsker meg så gjerne dette barnet. Går det også ann å spørre om å få komme på UL så tidlig, skal til legen på onsdag... Håper noen kan hjelpe meg litt her..

Fortsetter under...

hei!! jeg hadde også disse smertene og har dem enda.legen sier at de skal være stikkende ikke murrende.vis du sjønner hva jeg mener? vis du snakker med legen din kan han nok berolige deg,jeg var så heldig å få ul men jeg hadde en liten blødning så det var nok grunnen.Men det skal være mulighet for det vis du er urolig..håper dette hjalp deg litt=)

klem

Hei Samboer 87. Mulig jeg misforstår deg litt her, men meg svarer du at det ikke er "vanlig" med mens-smerter.. At det heller skal være mer stikkinger, Men ei anna svarer du at det er helt normalt med mens-smerter og at det er livmora som strekker seg?? Ble litt forvirra her jeg.. Men ettersom jeg har lest er nok mens lignende smerter ganske normalt...

det var bare det legen sa til meg:)

Lett å bli forvirret ja..legen sa at de skulle være stikkende ikke murrende men helt forskjellen er vanskelig å si.Det han mener med stikkende tror jeg er hvis smertende kommer støtvis som ved menssmerter:) har selv alltid hatt veldig kraftige menssmerter som støt så jeg må krøke meg helt sammen.Det kommer kansje ann på hvilken type menssmerter man har hatt før man ble gravid? selv har jeg fortsatt de samme smertene men ikke så voldsomme som under mensen..Ikke meningen å forvirre folk:) Men er jo førstegangsfødende selv:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...