Gå til innhold

Fyyy søren som jeg angrer......

Anbefalte innlegg

Jeg var såååååå fornøyd med min lekre sorte Simo Duo vogn.

Men nå, 7 måneder etter fødslen, får en veninde av meg baby, og har kjøpt quinny med sån dreami bag og greier...............

Og jeg syntes simoe var god å trille.... ja særlig.......

JEG MÅ HA Quinny neste gang............... Tenk å trille gullet rundt6 i noe så behagelig............

ALDRIG mer stor og tung 4 hjuling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5759842-fyyy-s%C3%B8ren-som-jeg-angrer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan si meg sånn delvis enig, men jeg angrer ikke på at jeg har hatt simo vogn det første året til min siste og brukte det hele vognperioden til den første.

De er veldig god om vintern og ikke minst lune.

Har selv prøvd Quinny vogn og jeg ville ikke hatt den fra starten av. (prøvde den i to uker for å se om jeg ville kjøpe den, men falt ikke helt i smak hos meg det var endel små ting som jeg ikke likte, kalosjen på en helt ny vogn bare etter en dag hoppa ned fra det hakket man satt den i, (sportsvogndelen) når gutten min våknet etter han hadde sovet, de ligger jo gjerne med armen opp ble armen hans klemt hver gang jeg tok opp sete ryggen, måtte være veldig påpasselig med å ha armene rett frem, også var den fryktelig brei over bakhjula. For min del syntes jeg handlenette under var lite.)

Hadde nok ikke valgt denne vognen om jeg skulle ha den fra nyfødt. Ville nok prøvd en annen vogn med nogelunde like egenskaper. For er enig i at simoen er stor og tung, men helt grei og trille spes på vintern.

Men alle har vær sin smak.....

Jeg har ofte hørt at Quinny vognene har lett for å tippe bakover om barnet sitter fremover i den... Dessuten er jo baggen pitteliten med to rare klumper på hver side midt på... Nei, jeg har ikke sanse for de vognene... Men det er meg, da... Jeg er enig i at 4 hjulingene er vonde og tunge å trille. Ryggen min tåler dem ikke! Jeg har funnet meg verdens beste vogn! Esprit Jupiter 3! Dobbelt svingbart hjul foran og utrolig lett å håndtere! Når vi en gang får en beibi til skal jeg kjøpe softbag å ha i den vogna! :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...