Gå til innhold

Hva skjer med nattarutinen din mensana???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei snuppa!

Har da sittet her som eneste pålogga i desemberklubben i en eeeevighet!!

Da må du ikke gå å legge deg sånn med en gang..

Bra underlivsformen er fin, forresten.. hehe :-))

( - og sov godt hvis du er så pinglete at du går å legger deg... *mobbe, mobbe*)

pingle??!?!?!?!?! :-) JEG??????

Du skjønner det at gubben har kjøpt stor gulvvifte til meg. Nå står den å går på soverommet så det er jo snart levelig der!! Og det frister! Regneværet hjalp ikke såååå mye! Jeg er så klam! Men klager ikke

I dag har jeg vært å hilst på 4 dager gammel baby... det var nesten så hormonene tok helt overhånd når jeg fikk han i armene! :-) Min lille huleboer begynnte å sparke vilt da! hehe :-) JEG GLEDER MEG TIL JUL!!!!!!!! Litt før jul håper jeg virkelig

*ler*

4 dager gammel baby... Rimelig fersk baby da, ja.... Gurimalla... Tenk at vi skal få et sånt knøtt!!! Det er fortsatt helt surrealistisk..

Vifte høres digg ut.

Oppe på rommet vårt står begge vinduene på vidt gap, i håp om at det skal være kjølig nok når jeg legger meg.. Antagelig er også rommet fyllt av ekle dyr også.. De driver vel og flyr og krabber inn og ut gjennom vinduene der oppe as we speak, tenker jeg.. Ekle fluemyggdyrene!

Vifta er kjempe fin! Flytter den rundt. Gubben tror jeg er har blitt gal. Står foran den vifta med stort sett bare shortsen på! Men det er såååååå godt da! Orker ikke bekymre meg for om noen ser meg en gang lenger. Er jeg varm så er jeg varm! :-)

Skal sende deg noen luftige tanker! Håper det ikke er for mange drittdyr inne hos deg! :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...