Anonym bruker Skrevet 29. juli 2006 #1 Skrevet 29. juli 2006 No må eg bare få d ut altså!!!! Han har LOVET å ta kjøkkenet hver eneste dag nå i over 1 UKE!! Eg har liksom "streiket", rotet som vanlige folk gjør på et kjøkken til daglig og ventet- ventet og atter ventet på at han skal ta det!!! Han forstår jo ikke heller at eg sliter med å gjøre dagligdagse ting som å henge opp klær, generell rydding og ukentlige ting som støvsuging/ vasking, vask av bad osv pga ryggen (har skive/ og virvel- problemer i korsryggen) VONDT JA!!! At han ikke kan tenke seg til det selv! Ha LITTEGRANNE medfølelse for sin gravide kjæreste... Men neida!! Her går eg dag etter dag... ingen vasker klær, ingen rydder klær, ingen lager mat... jævla late gris! Nå er eg så sint eg at eg bare sa: " Begynn! Eg driter i kor trøtt du e - d ska være sleiket her"!!! - så satt eg meg med pc-en og skriver et ganske så frustrert innlegg :-) Takk de som gidder å lese .
*Lucia* Skrevet 29. juli 2006 #2 Skrevet 29. juli 2006 Ikke gøy. .... Spesielt ikke med litt ekstra hormoner kanskje?? :-) Uansett, det KAN jo hende at han har andre syn på hva som er rotete enn du da... Ikke at jeg skal forsvare han.. Men han er jo MANN Uansett, selvfølgelig skal han hjelpe deg!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 29. juli 2006 #3 Skrevet 29. juli 2006 Ble det rent til slutt da? Gutter er gutter.. må ha det inn med teskjeer....
j@mmen Skrevet 30. juli 2006 #4 Skrevet 30. juli 2006 Gutter skjønner ikke hint eller at man prater rundt grøten!! Du må si det klart og tydelig tror jeg. De ser heller ikke rot på samme måte som oss jenter, iallefall ikke min mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå