Gå til innhold

Konvertering!!!


Scorpiogi

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg konverterer til augustklubben fra og med mandag eller noe... Noen som er igjen som blir med eller??? :-) Med mindre noe drastisk skjer og fullmåne kommer 10 dager før tia og ALLE føder før kl 24.00 på mandag da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke villet innse det, men skjønner jo bare nå at dette kan bli en august baby:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dager over idag,så blir nok mest sannsynnlig ett augustbarn til på oss,sønnen vår er 5 og født 21.8,11 dager over termin.Så er vel ikke akkurat noe sjokk at jeg gikk over igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, ja, må vel konvertere til august jeg også...

Har ikke kjent noe som ligner på en ri på flere dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

blir nok augustbaby på meg også...... Hadde termin 23 juli, men kjenner svært lite.... Så jeg må vel bare innse at babyen kke kommer før i august!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeeiiii, jeg VIL føde i dag eller til nød i morgen!!!!... sukk

 

Jaja, nei, må vel bare innse at det sikkert blir august-baby på meg også. Så blir nok med over i augustklubben på mandag ja. Har bare ikke helt gitt opp håpet ennå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

ville beare si at jeg synes vi skal holde oss her inne i juliklubben hvor vi har vært hele tiden. vi er jo juligjengen, selv om vi går over tiden da... eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det blir så trist når alle har fått unntatt meg så sitter jeg og skriver og skriver og ikke får svar fra noen...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...