Puttipluttipott*har født* Skrevet 29. juli 2006 #1 Skrevet 29. juli 2006 Er det greit å ta Tranebærkapsler selv om man ikke har urinveisinfeksjon. Har jo hørt det er forebyggende, men må høre om noen veit det helt sikkert. Mulig jeg har det, men ikke fått svar enda;-) Når det gjelder bringebærkapsler, så er det helt greit å starte med 3 mnd før termin?? Anbefales det, noen som har tatt det før som kan veit det er noen virkning?
bildilla Skrevet 29. juli 2006 #2 Skrevet 29. juli 2006 Jeg veit ingenting om tranebærkapslene. Men jeg tok bringebærkapsler fra uke 37/38. Følte ikke at de ga meg noen lettere og kortere fødsel. Men jeg fødte 5 dager før termin, så det kan hende at de hjalp mot det.
Brava Skrevet 29. juli 2006 #3 Skrevet 29. juli 2006 Tranebærkapsler kan brukes som forebyggende under graviditet, men man bør ikke bruke tranebærkapsler med buccoekstrakt. Det er hva jeg har hørt iallefall.. Ellers finnes det jo også ren tranebærjuice å fåes kjøpt..
Anniespanie Skrevet 30. juli 2006 #4 Skrevet 30. juli 2006 eg har kjøpt slik bringebærblad te eg...å på pakken stod det at en sko begynne me det fra uke 34 så kan jo evt være du begynte litt seint. Eg tenkte eg sko begynne å se om det hjalp. ungen min e ganske stor og nå. Veide 2050 gram ca for fjorten dager siden. altså i uke 31. Å det e mye. e nå i uke 33 å ska på nye ultralyd på tirsdag. Så hadde vært fint om det hjalp mot tidligere fødsel:)
-Juno- Skrevet 30. juli 2006 #5 Skrevet 30. juli 2006 Tranebærkapsler leste jeg i det nyeste mamma bladet, at man fint kan ta under graviditet. Kjempe bra for de som er mye plaget av uvi. Bringebærkapsler anbefalses å begynne på når du starter uke 35. Om det er 'farlig' å starte før, vet jeg ærlig talt ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå