Gå til innhold

Alle svar her: HVor mange gir mannen oral-sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker ikke å gi oral-sex til mannen min, har aldri klart det. Synes det er litt ekkelt. Har ikke noe med han å gjøre - det er bare selve "oral-sex".

Hvor vanlig er det? Gir de fleste oralsex før selve sexen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA, det er en stor del av sexlivet vårt. Jeg elsker å gi han oralsex;-)

Skrevet

For å si det sånn. Jeg blir kalt for kukoman.

Skrevet

jeg gjør det... men liker det ikke best her i verden...

Skrevet

Deilig å gi, og deilig å få :-)

Skrevet

Jeg gjør det..ikke noe problem i det hele tatt;)

Men man er alle forskjellige;)

Skrevet

Vi gir hverandre nesten alltid oralsex,både før og under sex.Begge er veldig glade i det,og nyter synet av partneren når denne gir/får...

Skrevet

jeg gjorde det ofte før, men nå gidder jeg ikke mer, for fikk ikke noe igjen. Er sikkert 2 år siden sist han gjorde det med meg. Så nå får ikke han heller.

Skrevet

Jeg gjør det daglig.Både før,under og etter samleie. Svelger stort sett alltid.

DEILIG

Skrevet

Ja, jeg gjør det, og synes det er kjempedeilig og opphissende:)

Skrevet

Ja, selvfølgelig. Både han og jeg liker det:)

Skrevet

Ja, men det skjer ikke hver gang vi har sex, men ganske ofte..

Skrevet

Veldig sjelden... Jeg synes det smaker så ekkelt, blir bare kvalm...

Skrevet

Jeg "må" gjøre det på mannen min hver gang før samleie, han liker det veldig godt og det er liksom blitt helt selvsagt at han får det.

Er utrolig sjelden jeg får tilbake....

Skrevet

Jeg får masse og gir også mye tilbake. Han likerdet bedre enn meg og gir mer. Men det er helt og. Blir tent av det jeg. Men svelger ikke. ren pikk samker da ingenting til de som synes det samker vondt.

Skrevet

Kunne ikke falle meg inn (og ikke for mannen min heller, kanskje bortsett fra i hans innerste fantasier...).

Skrevet

jeg liker det heller ikke. blir kvalm av tanken, har aldri gjort det og kommer aldri til å gjøre det heller. jeg og mannen min har snakket om det- at vi ikke synes det har noe med sexlivet vårt å gjøre. folk er forskjellige. men er såå gla for at vi føler det likt, mannen min har derimot antydet at han gjerne vil slikke meg fordi han sjelden klarer å gi meg orgasme, men da vil jeg heller være uten orgasme. :)

Skrevet

ojoj, du vet ikke hva du går glipp av!

Skrevet

Jeg har aldri fiksa det, og sa ifra tidlig til mannen min (før vi gifta oss, så hvis det hadde vært veldig viktig hadde han nok ikke fridd). Bare tanken er skikkelig turn-off. Jeg er over 30 år og har klart meg fint uten å gjøre det. Til de som digger det: fint for dere! Husk at folk er forskjellige - smaken er som baken ;-)

Skrevet

Oralsex er en motesak. Oppskrytt, og trolig ikke på langt nær så utbredt som bl.a. media vil ha det til.

Skrevet

Ja jeg gjør det blir veldig kåt av det selv...;o)

Skrevet

Føler ikke at jeg har noe valg. Hver kveld så tar min mann fram pikken sin, ren og nyvasket, og lar den dingle foran munnen min. For ikke å få den i øyet, så tar jeg tak i den, og dermed er det gjort. Inn i munnen med den, suging og slikking og slafsing, samtidig som jeg stikker en finger inn i rumpa hans, helt til han spruter over hele ansiktet mitt.

Skrevet

selvfølgelig sug æ kuken t samboern. d e jo digg. men svelge, det gjør æ ikke..

Skrevet

Gjør det ikke! Skulle ønske jeg fiksa det for sambo sin skyld,men jeg brekker meg og det er turn off det.

Han elsker å gi derimot,stakkars mannen min.

Skrevet

JA! Det er jo så deilig å kjenne den vokse i munnen min!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...