Gå til innhold

Skravletråd for IKM uke 31-jentene

Anbefalte innlegg

Hei, jenter! Nå nermer det seg og jeg kjenner testetrangen sige på... Såååååååå spent, nå! Hva med dere? Lurer på om jeg skal teste i morgen...ikke sikker... Noen som har testet alt? hehe... Vi jobber mye i hagen for tiden, så dagene har jo gått ganske fort..men likevel..sååååå lenge det er mellom EL og IKM??!!!!!!!!!!

Fortsetter under...

ja, teste trangen tok overhånd for min del... Gikk på en smell i dag tidlig... Fikk en svak svak svak strek, og klarer ikke se om den er grå eller blå... så da får jeg krysse fingrene og håpe på at den er klar og BLÅ neste gang jeg tester... ;) Ellers har jeg kroppen full av symptomer... Vondt i rygg og i nedre del av magen...vokse smerter i bena og tisser ofte... *håper håper*

Du da? noen symptomer?

Lykke til med testing, da! ;)

krysser fingrene for alle jeg også!! :) tror nok jeg skal ta en liten test i morgen.. er inderlig lov å hååpe!

#Aline- 2pp#, du får ta en ny test på mandag da!! husk å holde oss oppdatert! krysser fingrene for at det sitter en spire!

jeg er kjempe oppblåst, vært kvalm den siste uken..kastet opp 2 ganger også! håper jeg også! :)

Lykke til, til dere andre også!

off, nei, dårlig med symptomer her... Men når jeg tenker meg om så har jeg ikke lett etter noen heller... Hadde ikke symptomer sist jeg var gravid..bortsett fra at jeg var dautrøtt konstant.. Nå er jeg bare trøtt litt oftere enn vanlig.. -kjenner jeg skulle ha vært i seng for en time siden, ja... men må oppdatere hjemmesiden vår ferdig først... Ligger litt etter, nå i ferien. Høres jo ut som at det har klaffet for deg, da..men farlig å få forhåpninger... :s Men vi håper og håper!! :)

Annonse

slenger meg på her jeg ;) IKM 2-3 aug..testing blir nok den 1..har bedt mannen om å gjemme testene mine idag-da de er i utrygge hender for tiden hehe =) Ingen spes symptomer..men det hadde jeg ikke sist jeg var gravid heller så..men har ingen spes følelse om at jeg er gravid nei :/

*lykke til alle som skal teste* :)))

Har blitt reneste babyboomen inne her nå tror jeg, synes det er innlegg på innlegg med positive tester jeg. Det er jo kjempebra, håper alle vi andre kan slå følge over i 1. tri også, blir en spennende uke den som kommer. Jeg har ikm søndag 6. aug, en uke til i dag. Synes det er så lenge til, håper tiden går fort... Skal bort til helgen, så kanskje jeg klarer å vente med å teste til neste mandag, men det spørs vel, he he. Blir reneste testomanen av dette, men det er jo så ulidelig spennende også da :)

Krysser fingrene for oss alle xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Har ingen symptomer... Har prøvd å la vær å lete og da (ellers så kan jeg sikkert klare å true frem noen... hihi)...

Må vente helt til neste helg jeg... uff, syns det er flere uker siden jeg hadde el... Men men, i morra er det tilbake på jobb etter ferien så da går kanskje tida litt fortere.. håpe, håpe...

Annonse

Hmm. Kjenner meg igjen her, ja. Har hatt litt ustabil syklus, men tror jeg har IKM på onsdag. I dagmorges klarte jeg ikke å vente lenger. Da hadde jeg vært småkvalm i ei uke, ikke matlyst, treg mage, flere dager med litt høyere kroppetemp. (har ikke sjekka alle dager). Har også vært overfølsom og irritabel. MEN, nei... Intet blått kryss... (cb)

Er det håp enda? Kanskje jeg skulle vente litt og teste til helga om ikke tanta er kommet?!

Symptomjeger?! Jeg?! Eh... Nei????

Hei dere!!

Endelig fant jeg skravletråden for uke 31 :)

Er så spent på hvordan det går med dere!

Selv har jeg slitt med "menssmerter" i over en uke, og var litt småkvalm i hele forrige uke, men det har gått over.. :/

I går fikk jeg plutselig stikkninger nederst i ryggen, og litt ømme bryster/brystvorter.

Men er redd dette bare er tilfeldig og fordi det nærmer seg TR, for jeg har overhodet ingen følelse på å være gravid :(

Ønsker dere lykke til alle IKM-søstre! :) Krysser både fingre og tær for dere :)

Klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...