Venter nr 2 i desember 2009 Skrevet 29. juli 2006 #1 Del Skrevet 29. juli 2006 Æsj, nå har jeg fått vondt i halsen:-( Er 7 + 4 og bekymrer meg litt da :-) Skal bestille legetime mandag for første kontroll. Var kvalm i går, men vært bedre i dag. Håper jeg slipper det verste... Ellers er det veldig spennende og skummelt å være 32 år og førstegangsfødende. Ser at mange bekymrer seg endel her inne. Jeg får prøve å nyte og ta en dag av gangen. Det er maaange dager igjen :-) Og skal begynne på jobb på mandag etter ferien... Det blir spennende å se hvor sliten og kvalm jeg blir :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 29. juli 2006 #2 Del Skrevet 29. juli 2006 tror ikke folk bekymrer seg så mye som d virker.. Er vel bare det at man gir uttrykk for sine små bekymringer her inne... Er vel alltid noe man går å¨lurer litt på når alt er nytt og uviten:) Derimot så er d nok de med litt for mange bekymringer, men de fleste her inne har nok normalt med bekymringer, bare at de gir uttrykk for de her:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå