Gå til innhold

bekymret

2barnsMamma28

Anbefalte innlegg

hei! jeg testet positivt for tre dager siden, i mai mistet jeg i 3 mnd ca. nå er jeg livende redd det samme skal skje igjen. klarer ikke glede meg enda, og forstår heller ikke at jeg er gravid. noen i samme situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, JA!

Testet også positivt for tre dager siden. Hadde to aborter før jeg fikk min sønn som blir to i april. Med ham slappet jeg ikke av før han var ute - denne gangen er jeg LITT roligere, men absolutt ikke helt trygg. Jepp - kjenner veldig på frykten. Vi får krysse fingrene for hverandre. Husk at det som regel går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, sønnen min har ikke bursdag i april, men i AUGUST. Nevnte jeg svangerskapssymptomet trøtt og uopplagt? Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi er i samme situasjon. Jeg mistet også i 3mnd i mars i år, nå er jeg 7 uker på vei, og klarer ikke å tenke på noe annet. Håper så inderlig det skal gå bra denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi, ja du sier noe :) jeg har ikke s mange symptomer enda, det er og med på å gjøre meg nervøs.... m s er jeg ik lenger enn i 4 uke da,mors uke, og fosterets 2, er det ik sånn de sier tro....!m jeg får være glad s lenge jeg er symptomfri kanskje;) lykke til, krysser fingre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må gå bra, ikke sant? Det får være måte på hvor urettferdig verden skal være... Er selv 5+1 i dag. Jeg leser i boka jeg skrev i forrige gang, og ser at jeg absolutt ikke trodde det skulle gå bra da jeg var så langt sist, jeg drakk akevitt og alt (det var i jula) - så sikker var jeg på at det bare ble nok en abort. Det tok flere uker før jeg torde å håpe. Denne gangen lever jeg sunt og forholder meg til det, og tør å tro at jeg klarer det.

Nei, svangerskapssymptomene har vel ikke slått til for fullt, men jeg kjenner gjen de litt ømme brystene og trøttheten (vil bare sove hele tiden).

Har lest litt på disse sidene, og det er helt klart mye hormoner ute og går. Måtte vi alle klare å bruke en så fin tjeneste på en positiv måte, til å unne hverandre det aller beste og støtte og oppmuntre jenter i samme båt.

Gleder meg til noen fine uker her sammen med alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hormonene danser godt om dagen, det er det i allefall ingen tvil om. tenker av og til stakkars samboer :) bruker dere chatten noe egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å logge med på i går kveld - da var jeg helt alene der inne. Men det kan jo hende resten av verden har et liv en lørdagskveld... Men jeg prøver gjerne igjen i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg forstår akkurat hvordan du har det. Mistet selv i mai, og er gravid igjen, 9+2. Tar en dag om gangen og prøver å stelle godt med meg selv. Har vært en del kvalm og har hatt mye vondt i livmoren og eggstokkene pga av fordøyelsesproblemer ( livmoren min er bakoverliggende). Sier med glimt i øyet til samboeren min at det å gå gravid ikke er så slitsomt enda, men særdeles lite komfortabelt :) Skal på ul nummer to på fredag... prøver å glede meg til det. Håper du får god oppfølging av legen din siden du har mistet før. Det er en viss trygghet i det. Ønsker deg masse lykke til videre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! det er virkelig godt høre om andre i samme situasjon, når var du på første ul? hvis man regner mors uke.... er det riktig at man i 7 uke kan høre hjertet? ønsker komme meg på ul sånn at jeg slipper gå være så bekymret! ønsker også deg lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...