Gå til innhold

September: streptokokk B


ladden73

Anbefalte innlegg

Hei! Er det noen av dere som har tenkt å sjekke dere for streptokokk B? Det har jo vært så i søkelyset i media om dagen. Blir nesten litt nervøs av dette her jeg!! Skal til jordmor på onsdag, så jeg får spørre hu, hva som er best kanskje.. har 6 uker igjen nå, det nærmer seg med storm steg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

Jeg skal til legen neste gang, da skal jeg høre litt om denne streptokokken. har tenkt å spørre om å bli testet. bedre føre var!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også spørre jordmor om dette når jeg skal dit på onsdag. I og med at det ikke er noen vits i å sjekke dette før på slutten, og det er der vi er nå så har jeg ikke bekymret meg ennå. Men jeg håper at jeg får testet meg, så jeg slipper å bekymre meg de siste ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos JM om man og da fikk jeg vite at neste gang jeg skal dit (er da i uke 36) så var det obligatorisk å ta den prøven. Men det var samtidig frivillig om man ville ta den. Dette var før jeg fikk vite alt gjennom media. Sikkert lurt å teste seg, og det burde jo ikke være frivillig, jeg skal i hvert fall gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal til JM imorgen. Har tenkt til å spørre henne da. Vil jo ha minst mulig ting å bekymre meg for de siste ukene. Jeg har 6 uker igjen nå. Begynner å nærme seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal få antibiotikakur mot streptokokker, men det er fordi jeg hadde en infeksjon under forrige fødsel og jeg måtte ta keisersnitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...