Gå til innhold

Tilbake etter ferie og lang pause herfra. Litt oppdatering om hva som skjer- om du er interresert:)

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på sykkelferie, og har hatt en vidunderlig pause fra alle tanker om å lage baby. Det som skjedde før vi dro, var at vi ble søkt til prøverør og inseminering, samt at vi fikk vite at det ikke er noe galt med oss- bortsett fra min endometriose som jo er brent bort. Uansett-på en ferie der du må bruke alle dine krefter på å komme deg fra A til Å, du merker at kroppen virkelig virker, og du til stadighet overveldes av vakre sanseinntrykk som vakker natur og lukten av blomster og sjø får, får du ikke tenkt så mange andre tanker. Det er så absolutt å anbefale!

Jeg håper dere andre her inne også har fått en velfortjent pause fra babylagingsstyret i sommer. Det er helt skummelt hvor godt jeg har hatt av å ikke være så opphengt, jeg merket det ikke før jeg kom hjem til filofaxen min og begynte å telle dager og kjente den gamle vonde klumpen dra seg til i magen..

Klem!

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol

Så bra at dere har kost dere og slappet av.

Vi har ikke ferie før om 3 uker, men da skal vi 2 uker til Tyrkia. Det skal bli deilig det.

Tror nok alle og enhver har godt av en liten pause en gang i blandt for å kose seg samme og lade batteriene.

Klæm

Velkommen hjem!!!

Jeg skrev en hilsen med god tur til deg, men jeg var nok litt for sent ute.

Så fint å høre at dere har hatt det bra og har klart å koble ut! Ferie er gode saker! Jeg har ikke vært aktivt inne her siden du reiste da jeg også følte behov for å koble av. Det er godt å ta seg noen pauser innimellom.

Vi skrives!

klem

Hei kanskjesnart :)

Så deilig at dere har hatt ferie fra babystresset!

Det er jommen ikke enkelt å kobble de tankene ut,men når det først skjer er det nok balsam for sjelen.Lykke til videre kanskje snart!

Klem fra vilsågjerne.

Høres ut som en deilig ferie ja! Velkommen tilbake da, Håper du klarer å fortsette å koble ut babystresset innimellom. Lykke til med prøvingen!!!

Hørtes kjempeherlig ut. vi har også vært 2uker i syden uten å tenke på babylaging osv. dagen etter at vi kom hjem testet jeg positivt!!! så det kan være lurt å koble av litt å tenke på andre ting. stresse ned kroppen. det funket hos oss!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...