Gå til innhold

Jeg blir gal av dette.....

Anbefalte innlegg

Det er ingenting som er så slitsomt som når jeg skal gi lillegutt bryst, men han bare ligger å gråter å vil ikke ha. Jeg prøver igjen og igjen på hvert bryst, men han bare vrir seg vekk og griner. Smiler og er glad etterpå. Han pleier alltid å få mat nå før han legger seg, men vet ikke hva det er med han i dag. Forrge amming tok det 1,5 time til han roet seg med puppen. Han er 3,5 måned nå. Har hatt noe liknende før at han ikke har klart å drikke, men da har han som oftest hatt vondt i magen og grenet konstant....Dette er slitsomt...Jeg vet han må ha melk for å sove

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5757572-jeg-blir-gal-av-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du mulighet til å pumpe og gi han flaske? Veldig mange babyer har en periode, eller flere, med puppenekt. Er helt håpløst.. Har vært igjennom det her også. Men her hjalp det å pumpe ut melk og gi han flaske, for så å prøve igjen med pupp neste dag. Gikk over etter en dag eller to her i hvert fall.

Annonse

Jeg har det samme og blir også GAL! Nå er Nussa mi riktignok blitt seks måneder og jeg gir henne både grøt og litt middagsmat, men puppen er nå fremdeles hovedføden og den rene væsken hun får i seg. Det funker greit om natten. Om morgenen er hun halvinteressert og suger ikke lenge, og om dagen vrir hun seg ofte bort med en gang hun forstår hva som skal skje. Skriker hvis jeg prøver å få brystet borti munnen hennes. Det er helt merkelig, dette her. Hun er jo sulten, og i denne varmen er hun nok også kjempetørst. Noen ganger klarer jeg å få henne til å ta det. Hun er da kanskje midt inne i et skrik, og hvis jeg da får lirket brystet inn i munnen på henne tar hun det og jeg ser at hun egentlig bare lengter etter å ta brystet. Er jeg heldig, så suger hun kanskje litt, men ofte oppdager hun ganske fort hva som har skjedd og slipper det igjen. Det er helt PYTON dette her. Så har vi en bedre dag innimellom og så er det i gang igjen. Om kvelden må jeg ofte bare legge henne uten pupp. Da ligger hun som regel ikke lenge før hun sier ifra, men må gjerne opp og ned noen ganger før hun tar brystet og kan kose seg med kveldspuppen.

Veldig fint å få lese Fjummsis beretning fra den gang hun var midt oppe i det. (Fant den på linken ovenfor.) Håper dette går over både hos oss og hos alle dere andre som sliter med det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...