Anonym bruker Skrevet 29. juli 2006 #1 Skrevet 29. juli 2006 Hvor lenge skal de vare og hvor lang tid skal det være mellom hver ri for at det lissom skal være noe på gang??? Skal man telle tiden fra en starter til en ny begynner, eller fra en starter til den samme slutter????
nasse nøffen Skrevet 29. juli 2006 #2 Skrevet 29. juli 2006 mine rier varte i allfall i ca 30 sek.... ( jordmor hjalp meg telle ned , d skulle visst hjelpe,,,) he he,,,, så når man starter telle spiller vel ingen rolle.... er vel forskjellig fra person hvor lenge det er mellom hver ri. ,mine startet m ti minutter i mellom... det er ingen tvil når de setter igang:=)
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2006 #3 Skrevet 29. juli 2006 Normalt skal du jo ikke ha noen form for vondt når du går gravid. De starter på rundt ti minutters mellomrom, ( har gjort til meg 2 ganger) De øker gradvis i smerte og varighet, du kjenner at de blir så vonde tilslutt, du må bare dra på føden, stol på det!! lykke til:o)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2006 #4 Skrevet 30. juli 2006 Når de er i gang, så lurer du ikke særlig lenge! Det er liksom ingen tvil. Ta tiden fra en ri starter til neste ri starter. Vanligvis begynner de med ca 10 minutters mellomrom, men med meg var det bare 4 minutter mellom første og andre ri. Når vannet går først og riene starter med en gang (slik som hos meg), tror jeg ofte det er kortere mellomrom enn hos dem som begynner med rier.
Mathoka Skrevet 30. juli 2006 #5 Skrevet 30. juli 2006 Mine regelmessige rier startet med ca fem min mellomrom. Da telte jeg riene fra de startet til de sluttet (varighet på ca 60 sek) og mellomrommene var da ca fem min. Etterhvert hadde jeg konstante rier i ett par timer, men da var jeg heldigvis på sykehuset
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2006 #6 Skrevet 30. juli 2006 jm sa at en gjennomsnittlig rie varte i 40-45 sek
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå