Gå til innhold

Om å fortelle de kommende besteforeldrene...

Anbefalte innlegg

Forloveden kommer hjem om ca uker, og vi skal da fortelle det til foreldrene våre... Jeg vet jo at de vet.. ;) (måten de snakker til meg på)

men tror dere at de blir fornærmet over at vi ventet så lenge med å si det? Vi om to uker være 14 uker og noen dager på vei...

Hørte hjertelyden for noen dager og vi skulle egentlig si det til dem når vi gjorde det (for at alt skulle være mer sikkert, siden jeg har hatt to MA som ikke ble oppdaget før etter 3 mnd)

men siden forloveden ikke er hjemme nå, har jeg ikke så lyst å gi nyheten til alle alene...

Regner jo med de forstår at jeg ikke sa det fordi at jeg er redd for å miste, og er jo nesten ingen som vet det utenom heller...

men er så redd for at de skal ta seg nær av det fordet....

noen andre som har gitt nyheten til de kommende besteforeldrene såpass sent, og reagerte de noe spesielt på tidspunktet??

Fortsetter under...

Heisann! =) Jeg er 23 år og førstegangsgravid. Jeg er i min 14 uke. Fortalte det til foreldrene våre når jeg var i den 12 uken. Hadde egentlig lyst til å vente litt lenger men pga jeg har en jobb der jeg er borte i medikamenter som kan skade fosteret måtte jeg fortelle det til jobb da.. og da må en jo liksom fortelle det til foreldre først.

Mine foreldre og mine samboers ble ikke fornærmet over at vi ikke hadde fortalt det før. Tror de forsto det gått. Er jo kjedelig hvis man mister også må man fortelle det å.. for når man er under 12 uker er jo sjansen større....

Jeg synes det høres bra ut å fortelle det til foreldrene i uke 14 jeg! hadde ventet lenger selv jeg hvis det ikke var pga jobb! =)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...