Anonym bruker Skrevet 29. juli 2006 #1 Skrevet 29. juli 2006 Jeg tror jeg har rier men jeg vet ikke helt. har ikke blødd noe eller fått slimproppen. har igjen en uke til termin bare. kan det være rier uten at det blør?
mamma til fire små Skrevet 29. juli 2006 #2 Skrevet 29. juli 2006 ja, trenger ikk blø først nei! ta tiden på riene du. både hvor lenge de varer og hvor lang tid det er imellom hver ri
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2006 #3 Skrevet 29. juli 2006 Ca 3 minutter pause, varer ca 1 minutt men det er ikke så vondt.
mamma til fire små Skrevet 29. juli 2006 #4 Skrevet 29. juli 2006 høres ut som de er rimelig hyppige da, men kanskje ikke varer så lenge. ring føden å hør du. sitter her med liksomrier selv som ikke er noe vonde, men kan jo være du er igang fordet:) krysser fingrene for at du får se gullet ditt snart da:)
mamma til fire små Skrevet 29. juli 2006 #6 Skrevet 29. juli 2006 par min tror jeg.. har du kjent det lenge da? at de har blitt hyppigere først nå?
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2006 #7 Skrevet 29. juli 2006 startet rett på 3 minutter. kjent det ca en time bare.vil ikke ringe fødeavdelingen før jeg er mere sikker på at det er alvor .
mamma til fire små Skrevet 29. juli 2006 #8 Skrevet 29. juli 2006 høres akkurat ut som meg du jo..men når jeg ser situasjonen utenfra, så virker det greiest å ringe føden. kan du ikke høre for meg også da, om riene må være veldig sterke i smerte? jeg har samme smerte nå som når jeg venter mens, bare det har pågått i mange dager.. jeg hadde ti min mellomrom og de varte i et par min, men opplevde også at de var veldig svake. gikk og la meg, og morgenen etter var de borte. men jeg kan ikke sitte her å avgjøre om det du har effektive rier el ikke..
Lydia31 Skrevet 29. juli 2006 #9 Skrevet 29. juli 2006 Dette høres akkurat ut som det jeg har kjent di siste dagene også. Men i ettermiddag/kveld har smertene økt betraktelig. Er allikevel i tvil jeg da...Tør ikke stole på kroppen min nå. Har jo aldri gjort det her før. Har snakket med føden også, men der er det liksom ikke så mye svar å få annet enn at jeg må se det an selv.... Ble jo litt stressa når jeg snakket med mamma i sted og hun sier at hun aldri ble regelmessig i riene...phu..blir ikke klok på det her jeg.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2006 #10 Skrevet 29. juli 2006 riene begynner svakt og kort, har gjort det til meg ihvertfall, så det kan nok være riene som er i gang ja:o)
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2006 #11 Skrevet 29. juli 2006 Holder på enda, litt sterkere enn i sted. jaja. får vente å se.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2006 #12 Skrevet 29. juli 2006 Hei! Før min første fødsel lurte jeg fælt på hvordan jeg skulle vite når det hele var i gang. Riene begynte kl 18 og vi dro på sykehuset kl 22. For å si det sånn så skjønte iallefall jeg at det var i gang da det først startet. Som sterke mens-smerter... Men det er jo sikkert individuelt for alle.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2006 #13 Skrevet 29. juli 2006 ...Glemte visst å si at hos meg gikk verken vannet, slimproppen eller fikk blødninger. Rett og slett kun "mens-smerter"...
Puttipluttipott*har født* Skrevet 29. juli 2006 #14 Skrevet 29. juli 2006 Lykke lykke til;-) Hvor langt er du på vei? Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg!
mumi og lille Eirik :-) Skrevet 29. juli 2006 #15 Skrevet 29. juli 2006 Jeg har oxo vært i en rielignende tilværelse i kveld (2 dg igjen til termin) har hatt kynnere om natten og morgenen i 4 dg nå men i ettermiddag 3-5 min mens murringer med 10 min mellom,gikk ikke over selv om jeg sto og gikk og det har jeg hørt skal være et godt tegn på ekte rier,men her har det stagnert igjen nå gitt :-( Sist jeg sv.sk startet det slik oxo,men da ga det seg ikke igjen da... Lykke til da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå