Gå til innhold

Nå er det stille her....


kosemoms♥med ny spire

Anbefalte innlegg

Hmmm, nå er det vel ikke mange igjen av oss her i juli-klubben som ikke har født ennå...?

er ihvertfall veldig stille med både innlegg og svar osv...

Begynner jo å skjønne at det er en sjanse for at det blir en august-baby på meg, det hadde jeg ALDRI trodd det skulle bli, med en termin 16.juli, hehe! Men det er ikke lenge til Tirsdag:-)

 

Men er det noen igjen her da? *ekko ekko*

 

Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er her! Skal du settes i gang på tirsdag hvis det ikke har skjedd noe?

Har du sjekket modning osv. hos jordmor?

Hadde forresten ikke trodd det ble augustbaby på meg heller, men det blir det nok! kan ikke trylle heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir satt igang på mandag hvis det ikke har skjedd noe innen da, og da er han vel mest sannsynlig ikke ute før tirsdag...men man vet aldri!

 

Var på første overtidskontroll i går, og trodde ihvertfall det var skjedd litt (pga MASSE sterke kynnere osv) men var ikke engang moden jeg:-(

Du da?

 

Skulle ønske jeg kunne trylle...eller ihvertfall gjøre noe for å få fortgang i det:-) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det går fort da ja, når de først setter i gang ting..:)

Jeg har ikke sjekket modning..har overtidskontroll på fredag, men skal snakke m jordmor nå på mandag, for jeg vil gjerne sjekke ting før den tid..sånn at jeg iallfall vet hvordan det ligger an..

Føler jo at modning er på gang, men man vet jo aldri!

 

Lykke til på mandag! event. om det starter av seg selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja håper virkelig det:-)

Skal på ny kontroll i morgen da, men pga helg og lite bemanning så kan de ikke sette igang før mandag...teit men sånn er det nå!

Så får håpe at det har modnet seg litt til da!

Baby i løpet av tidlig neste uke uansett ihvertfall *jippiiii*

 

Takk, du får ha lykke til du også da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei!

BLir nok august baby på meg og, men har vel egentlig ikke trodd annet!! jaja, lei nå, så det hadde vært fint om det startet.

 

tvitvi, du har virkelig ventet lenge nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke jeg får før august jeg heller... Det er ikke såmye som en kynner å spore engang..

Enten bygger den rede inni magen, eller så er jeg halvt elefant og kan vente meg 1 år og 3 mnd til med venting... jeg vil ha den ut!!! Vil kose nå!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...