Gå til innhold

Odd-Even

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sier til alle at mitt barn skal hete Odd-Even (leses åh-dæven), den forrige skulle hete Odd-Tor. Helt umulige navn. Årsaken til dette var at jeg ville bestemme navnet selv til slutt uten innblanding fra andre. Va bare et sånn der små-humoristisk greie... håper tipset kommer noen til nytte som virkelig ikke vil kalle opp eller bruke svigermor sitt forslag.. finn det skrekkeligste navnet du kommer på og si med påtatt fullt alvor at det skal babyen hete... uansett hva du velger så blir det bare lettelse å spore..

Lykke til..

Har ikke peiling på ka barnet skal hete...uæhhhh..... men det ordner seg nok... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med Hans-Hugo ? Det er sambos standardsvar når folk spør =) Ikke alle som tar den, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, den er bra.

Mitt standardsvar da jeg gikk gravid og folk lurte på om jeg visste hva de skulle bli, svarte jeg alltid ja, det blir en baby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hi hi. Det var et godt tips, jeg er også av den typen som gjerne vil vente til jeg selv er klar for å annonsere navnet, og kan ikke se for meg at det blir før fødsel. Odd-Even er herved adoptert...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...