Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg vil også kunne si at jeg er på vei, men det kan jeg ikke desverre... ikke enda... er 21, 115 kg, 1.74 høy.... legen sier inndirekte at jeg er for feit.... hørt slik tull....

Stå på jenter, dere er utrolig heldige ;)

Annonse

Hei! Begynte på 93,5 kg, er nå 110 kg....(174 cm, 26 år) Er en dag på overtid. Ble flere kilo enn jeg hadde planlagt, men har holdt den grensen jeg satt meg. Til tross for mange kilo, føler jeg meg bra! -Men magen strutter så mye og er så hard nå, (hadde aldri trodd at jeg som overvektig kunne få en sånn mage....) at mye er slitsomt. :-)

Hei.

Hører ikke til her, bare titter innom.

Ville bare si at dere er utrolig flinke alle sammen. Det er så mye positivt dere sier til hverandre!!!

Gratulerer!!!

Hører til på 90+ etterhvert regner jeg med, har gått opp 17-20 kilo når jeg har vært gravid tidligere.

Lykke til alle sammen!!!

Klem :-)

Er snart 36 og venter nr 2:)

Er 101 og er snart 17 uker på veg var 101 da jeg ble gravid også,er 1,72 høy.

Trivsel vekten er på 70,men i mitt forrige svangerskap la jeg på meg 30 kg + at da hadde jeg 10 kg ekstra også,så da kom jeg oppi 110 kg til termin.

Men det er faktiskt ingen som har turt å kommentere vekten min....pussig nok(",)dem vet vel sikkert at gjør dem det,så får dem svar på tiltale,he,he,he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...