Anonym bruker Skrevet 29. juli 2006 #1 Del Skrevet 29. juli 2006 og lubne og gode. Blir helt betatt jeg også og gleder meg veldig til det etterhvert blir min tur til å få en baby. Men jeg blir litt forskrekket over å lese en del av innleggene her. Mange som er så veldig babysyke og noen ganger virker det som baby er det eneste som finnes i hodet. Jeg håper ingen "glemmer bort" at babytiden for det første ikke bare er en dans på roser, og for det andre er den forsvinnende kort.... Jeg håper at alle de babysyke ønsker seg like mye en trassig to-åring, en snørrete treåring med tyggis i håret....en småfrekk obsternasig 6 åring...en 13 åring som synes du er såååå dust!!!! En 16 åring som er uenig i ALT du sier SAMME HVA!. Det er mange forskjellige stadier med barn, alle har sine sjarmerende og ikke så sjarmerende sider og vi må være klar for dem alle sammen..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5756976-babyer-er-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5-s%C3%B8te/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 29. juli 2006 #2 Del Skrevet 29. juli 2006 Jeg vil ha et barn jeg, føre slekten videre.. ikke bare en baby! Syns unger er søte uansett alder jeg, selv om de kan være "slitsomme" til tider.. Det blir noe spesiellt uansett, når det er dine egne barn!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5756976-babyer-er-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5-s%C3%B8te/#findComment-5757043 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 29. juli 2006 #3 Del Skrevet 29. juli 2006 uff ja, du sier noe der...Gruer meg veldig til tenårene=o)... Har en sønn nå, og syntes at spedbarn tiden gikk veldig fort og plutselig så er han 3 år... Det går så fort=o(... han har vært helt grei å ha med å gjøre men nå som han nærmer seg 3, så beggynner trassen komme så vidt, men ikke alle er det da.=o) Men må ikke glemme at spedbarn tiden er veldig tøft for enkelte. Det syntes jeg, da jeg er et veeeeldig B menneske....=o) Elsker å soooove lenge om dagenen kose meg å sånt...Men jeg angrer ikke på at jeg fikk gutten min=oD Han er sååå god....(det sier jo alle mammane til barna sine)=oD Jeg er babysjuk nå fordi, som du sier, så er de sååå søt og gode og lubne og lukter godt(bortsett fra da de har gulpet vel å merke)og at jeg vil at gutten min skal få en bror eller søster, og kanskje fler når den tiden kommer igjen=o) Oj ble langt dette=oD Tiihii Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5756976-babyer-er-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5-s%C3%B8te/#findComment-5757170 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 29. juli 2006 #4 Del Skrevet 29. juli 2006 Tror det er meg du sikter til her iom at jeg skrev at jeg ble så babysyk av å se på bildene.... Nå har jeg et barn fra før så jeg er fult klar over hva jeg går til, plager i svangeskap, smertefull fødsel, nattevåk og trassalder men likevel... jeg tar imot alt, det kan bare bli lettere -nå har jeg litt erfaring, -noen av feilene jeg har gjort med nr 1 gjør jeg ikke med nr 2, men det kommer til å komme nye utfordringer og nye problemer. ingen svangerskap er like, ingen barn er like og i dag har jeg hatt en skikkelig "drittdag" med mitt barn så jeg sa til min mann da han kom hjem at jeg ikke ville ha flere barn, men så snart jeg legger ungen min og hører han si at: jeg vet du er kjempeglad i meg " er alt glemt og jeg gleder meg til morgendagen. Ingen dager er like, hverken for meg eller mitt barn, og det kommer til å bli flere krangler etter hvert som grenser tøyes, men det gjelder å ta utfordringene på strak arm. Hver alder har sin skjarm,....og sine problemer.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5756976-babyer-er-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5-s%C3%B8te/#findComment-5760030 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå