Gå til innhold

24 juli med mohammed martin født ( uten sin pappa tilstede)

mamma til  4 gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann

Til dere som har fulgt meg de siste dagene... og andre som er interesert selvsagt

Da har lille mohammed martin kommet til verden og det gjorde han en uke før han egentlig skulle, eller vi trodde at han skulle.

Vannet gikk søndag kveld og han ble født ved keisersnitt mandag den 24 juli klokka 1245, da var min lille engel 3270 gram og 50 cm lang.

Jeg fikk med meg min mamma på fødsel, for at den kjære pappaen til barnet var fortsatt i Tyrkia og hadde enda ikke fått noe svar fra Udi om at han kunne pakke sakene sine og reise til Norge.

Da klokka var 1524 så ringte min telefon og det var et oslo nummer og tror dere ikke det var fra UDI.

Nå var søknaden ferdig behandlet og min kjære kunne få reise til Norge akkurat da han ville. JIPPI

Men så er det et lite menn for i disse ferie tider så er det ikke lett og finne billetter til Norge.

Og jeg trodde jeg var så oppgitt over dette systemet som det gikk ann, men da jeg ringte for å høre om enveis billetter var det ingen norske selskaper som kunne selge dette og var det mulig og få tak i en billett så var det kunn for norske statsborgere,,, jeg gir meg ende over.

Men nå vet vi at han kommer og jeg regner med han er her innen en uke.

Idag har pappaen fått sett sin sønn vi kamera på msn og han ble rimelig stolt. Vi kom hjem i går og har derfor ikke hatt muligheten før.

Ja dette ble mye snakk.

Men nå er jeg bare så glad for at det har skjedd så mye fint her den siste uka og jeg ønsker dere alle sammen lykke til enn hvor dere måtte befinne dere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulere så utrolig masse.. er d ik den beste følelsen i verden:)dumt at ik pappaen fikk vært m,men typisk å få svar noen timer etter.. er et flyselskap som heter turk tour som du kan bestille for han.. vi ska nemlig invitere svigerforeldrene hit å da kunne vi bestille billetten deres fra norge.. verdt å prøve...men er da mulig at han må bytte fly et par ganger.har tatt m di selv også å da måtte j bytte i istanbul og i tyskland...lykke til på leit etter billett... kos dere masse m gutten deres:)

Skrevet

Gratulerer, gratulerer, gratulerer!!

Håper dere finner en flybillett til han snart så han får komme og hilse på gutten sin! Ja, og deg da...hehe...

Gruer meg litt til det er min tur til å vente på UDI, og håper vi har nok tid, 5-6 mnd fra levert søknad til termin. Men det skal nok gå bra :)

Lykke til videre og nyt tida fremover

Stor klem fra

Skrevet

hei på dere.. hvordan trives dere m den nye tilværelsen???:) å hvordan har d gått,har mannen din kommet til norge nå?

Skrevet

Heisann

Her går det bare så utrolig bra, nå har jeg tre flotte gutter, og de som har blitt storebror er så snille og flinke til å hjelpe til med alt som trengs,

Og den lille er også en engel, han sover og spiser og bærsjer og thats it!! Helt utrolig at det kan gå ann.

Han skjønner vell at vi er her alene fortsatt, for faren har dessverre ikke fått kommet seg hit enda.

Men det er sagt at han kommer til søndag, men det var det med de billettene da.

Ellers så klarer jeg meg fint som alenemor til tre gutter jeg,men selvsagt hadde det vært stas med pappa i hus snart også.

Skrevet

hei

jeg har vert kontakt med udi i dag fikk beskjed at behandlings tiden er na fra 6 til 8 mnd sa da bblir det nok a vare alene pa fodselen ja...

jeg hapet det ikke tok mer 3 mnd jeg da men der tok jeg feil..og de tar ikke hensyn om jeg er gravid eller...

Skrevet

hei

Vet du , du må bare ikke slutte og mase på dem og bare ring og ring og skriv brev om at dere vil ha det som en hastesak og at det skal tas hensyn til at du er gravid.

Det lønner seg, jeg begynte og mase litt for sent, men dem har gitt faren et d visum det vil si at han kan være her mens de behandler familievisumet ferdig og et d visum etter det jeg har skjønt gjelder for 9 mnd.

Dette er et visum som kan gis om noen skal besøke sitt barn, jeg synes udi har mange rare grunner for at de ikke skal behandle søknader som hastesaker.

Men min erfaring er at det kan lønne seg og mase og ta deg gjerne en tur på service senteret og si at saken skal prioriteres og dem burde skjønne viktigheten av hvor viktig det er at alle er sammen den første tiden.

Jeg ønsker deg kjempe masse lykke til og ikke gi dere, selv om de sier at det bare er dødsfall og tragiske hendelser som teller som hastesaker.

vi tastes om vi lurer på noe kanskje??

Skrevet

hei jeg venter også på og høre fra de men jeg har ikke hørt noe og jeg har termin i desember og håper virkelig mannen min for vært med på fødselen og se den lille komme te verden klem

Skrevet

Hei søtblomstbabe!

Bare nysjerrig på når dere søkte jeg? Er det lenge siden?

Klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...