Gå til innhold

Hvor lenge i forholdet


Gjest

Anbefalte innlegg

Hvor lenge har dere vært i forholdet før dere ble gravide. planlagt eller ikke? Jeg for min del har vært sammen med barnefaren i 10 mnd. Dette var planlagt .. :) kanskje litt tidlig da, men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har vært sammen i 6 år, samboere i 5.. begynte å planlegge barn for 1 mnd siden, trodde det ville ta litt tid, men den satt på første:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i 6 år prøvd i snart 2..mistet i høst så håper det går bra denne gangen..))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har vært sammen i 5 år, og bodd sammen ca like lenge. graviditeten er planlagt, vi trengte ikke prøve mer enn 1mnd før den lille spiren satt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i snart 3 år, og er nettopp ferdig utdannet og kjøpt hus. Derfor ble det planlagt nå. Men det tok oss 8 måneder, men så skjedde det endelig. Nå må den bare holde seg fast:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen snart 4 år, forlovet oss etter 6 mnd, vært gift i 2 år, og prøvde å bli gravide i ett og et halvt år. Så dette var VELDIG planlagt, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi hadde vært sammen 3 mnd ved vårt første barn, ikke planlagt... nå planlegger vi nr to, harr nå vært sammen i 5 år! (gift 1!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har vært sammen i 2,5 år hvor de 2 siste årene har vi bodd sammen... vært forlovet i 1 år om 1 mnd:)

dette var planlagt:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i åtte år! Bodd sammen i sju år. Vi prøvde i 10 mnd, så dette var planlagt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sammen med barnefar i 11mnd. Ikke planlagt å bli gravid. Han flyttet til Norge for 1 uke siden pga svangerskapet.Så har akkurat fått samboer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen siden vi var 16 og 18 år... altså i 10 år i sommer... Ble gravid første gang sept 2004. så da hadde vi vært sammen i 8 år..Og nummer 2 nå i mai.... rett etter bryllupet vårt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen og samboere i nesten 4 år. Flyttet rett inn til han da vi ble sammen!:) Prøvde i ca 7 mnd. før den satt!:) Er i dag 10+6 og har ikke sett samboeren min på 7 uker... Er for tiden på langtur, men om en uke møtes vi igjen!!!!:):) Har ikke sett hverandre etter jeg testet postitivt... Så nå har jeg virkelig behov for kjærlighet!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykte mej inn på feil her ej visstnok.. Men hadde vør sammens i 1.5 måne når vi fant ut at ej va gravid.Uka før ej tok testen,så sa han t mej at han ville ha barn me mej;) Lykkelige som berre d vi:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har vært sammen med samboeren min i 3 år nå i sommer,og babyen var planlagt. tok 4 måneder før jeg ble gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i 13 år og dette blir vårt første barn! Snakk om å skulle dobbeltsikre at forholdet er solid ;-)

Vi har aldri vært sikre på om vi vil ha barn engang, men nå føltes det plutselig riktig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde vært sammen i 1 år og 3mnd (samboere i 6mnd), da jeg ble gravid med snuppa. Nå har vi vært sammen i 4 år og 2 mnd (gift i 1 år), og er i uke 7 med nr 2. Begge har vært planlagte.

 

Krysser fingrene for at dette svangerskapet også skal gå bra!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planlagt begge to.Skal ha i februar nr 2 og har et på 3 år vært sammen i 8 år =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde vært sammen i ca 6.5 måneder. Mange mener det er for tidlig, men når ting føles rett så får folk si hva de vil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært sammen med barnefar i sju år. Vi har vært gift i fire, og har en gutt på to. Det var planlagt, og satt på aller første forsøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er forlovet og har vært sammen i snart 8 år. Dette var planlagt og vi gleder oss masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde vært ofisielle kjærester i 7 måneder når vi fant ut vi var gravide, og uoffisielle i 10 måneder. er nå 11+1.

men planlagt var det allikervel:)

vi gleder oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært sammen 4år i oktober..bodd sammen i 1år. kjøpte hus rett før jul......graviditetetn var ikkje planlagt, men er kjempe glade for det!=) gler oss kjempe masse!!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samboere i 6 år når vi kommer til september, og testen var positiv på dagen 6 år etter vi ble sammens :) snakk om gave! I den månden vi hadde vært ilag i 1.5 år , og som vi forlovet oss i, ble jeg gravid med vår første datter :)

 

Begge planlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært i sammen i 5 år og bodd sammen i 3 av de. Har ønsket meg en baby rundt april mnd. Så siden jeg ikke fikk viljen min dette året, så venter vi nå i april (kommer den fortidelig blir det mars).

Vet at han er den riktige, så nå bare gleder vi oss!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...