Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vi har vært sammen og samboere i nesten 4 år. Flyttet rett inn til han da vi ble sammen!:) Prøvde i ca 7 mnd. før den satt!:) Er i dag 10+6 og har ikke sett samboeren min på 7 uker... Er for tiden på langtur, men om en uke møtes vi igjen!!!!:):) Har ikke sett hverandre etter jeg testet postitivt... Så nå har jeg virkelig behov for kjærlighet!!!!!!!!!!!!!

Annonse

Vi har vært sammen i 13 år og dette blir vårt første barn! Snakk om å skulle dobbeltsikre at forholdet er solid ;-)

Vi har aldri vært sikre på om vi vil ha barn engang, men nå føltes det plutselig riktig :-)

Vi hadde vært sammen i 1 år og 3mnd (samboere i 6mnd), da jeg ble gravid med snuppa. Nå har vi vært sammen i 4 år og 2 mnd (gift i 1 år), og er i uke 7 med nr 2. Begge har vært planlagte.

Krysser fingrene for at dette svangerskapet også skal gå bra!

samboere i 6 år når vi kommer til september, og testen var positiv på dagen 6 år etter vi ble sammens :) snakk om gave! I den månden vi hadde vært ilag i 1.5 år , og som vi forlovet oss i, ble jeg gravid med vår første datter :)

Begge planlagt.

Vi har vært i sammen i 5 år og bodd sammen i 3 av de. Har ønsket meg en baby rundt april mnd. Så siden jeg ikke fikk viljen min dette året, så venter vi nå i april (kommer den fortidelig blir det mars).

Vet at han er den riktige, så nå bare gleder vi oss!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...