missamor proud parent.:) Skrevet 29. juli 2006 #1 Del Skrevet 29. juli 2006 noen som har noen enkle øvelser man kan gjøre hjemme for og stramme opp rompe og lår.hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 29. juli 2006 #2 Del Skrevet 29. juli 2006 har du trapp i huset kan du gå den opp og ned mange ganger. gjerne med ulik fart, og til flere steg du hopper over til tyngre blir d... Prøv å gjør sakte bevegelse å tråkk over mange steg.. HAr du ikke trapp kan du ta noen klassiske matte øvelser. Ligge på ryggen på gulvet, sett fotbladene nedi bakken med bøy i knerne¨ å løft opp rompa. Knip rompa mens du holder på Stå oppreist og løft strak fot bakover.. den kjenner du godt i rompa;) kan og gjøres med knekk i kneet Samme øvelsen kan gjøres både med foten fremover og til siden:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missamor proud parent.:) Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 29. juli 2006 Takk igjen for svar kaa82.må prøve og holde litt på figuren vet du..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 29. juli 2006 #4 Del Skrevet 29. juli 2006 ja jeg tenker i de baner jeg og... men er litt for lett å sitte i sofaen;) hihi Men i løpet av dagen så SKAL denne jenta ut å gå en liten tur:) er deilig:) må vel prøve å holde vekta stabil selv om hormonene raser og magen vokser;) Men viktigest av alt er å holde seg sunn, da blir svangerskapet litt lettere tror jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddemor Skrevet 29. juli 2006 #5 Del Skrevet 29. juli 2006 jeg kan også anbefale yoga, jeg har bestilt meg yoga dvd for gravide fra yogayoga.no. har ikke begynt enda, hvis man ikke har gjort yoga før så bør man vente til man er i uke 14, men yoga er jo kjempe bra til å stramme og tøye og bøye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missamor proud parent.:) Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 29. juli 2006 så sant så sant...jeg har vært så dårlig oxo og da klarer man ihvertfall ingenting..men begynner og bli bedre nå... Har du vært noe kvalm eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missamor proud parent.:) Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 29. juli 2006 Ja yoga er faktisk noe jeg godt kunne tenkt meg...mmm..takk for tips..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 29. juli 2006 #8 Del Skrevet 29. juli 2006 ja har tenkt litt på yoga, virker så kjekt:) men har bare tatt noen øvelser i samband med pilates øvelser... ikke drevet med yoga aktivt liksom, så tror jeg bør vente litt før jeg begynner med gravid yoga.. jeg er no 5+1, fant ut at jeg var gravid i går, så har egentlig ikke fått begynne å føle symptomer ennda;) men har gått å kjent på litt små kvalme i hele dag... kan være fordi jeg vet at d kommer;) hihi, litt psykologisk kanksje? håper jeg slipper unna mye kvalme, jobben passer dårlig for kvalme:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 29. juli 2006 #9 Del Skrevet 29. juli 2006 Jeg også bestilte den gravid-yoga'en, pluss en yoga-matte (vet ikke helt hvorfor, innbiller meg kanskje at jeg blir superflink om jeg har fin blå matte hehe). Tror jeg venter til uke 14 som de anbefaler før jeg setter igang. Gleder meg til å begynne :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2006 #10 Del Skrevet 29. juli 2006 Hei! Gå inn på nettsidene til kk. Der er det masse konkrete treningstips. Så sprek du er, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missamor proud parent.:) Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 29. juli 2006 Er jeg sprek?hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå