Gå til innhold

Idag forsvant de ømme puppene....

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 6+0 og testet positivt for 14 dager siden. Siden den dagen har jeg hatt kjempe ømme pupper. Det forsvant idag.

Liker det ikke, for det var det eneste symptomet jeg hadde.

Så jeg håper det kommer tilbake igjen!!!!

Noen som kan få opp håpet mitt eller som eventulet har ømme pupper som kommer og går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er 5+5 i dag og mine pupper er superømme og ikke øm om hverandre... hehe...

har andre tegn også da, som stikking i magen, oppblåst, så tar det med ro... tror det er helt normalt.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du =)

Mine pupper har også tatt seg noen små pauser innimellom, men nå er de tilbake for fullt gitt. Klarer ikke ligge på magen lenger... hehe.. er 9+4 i dag, og det er først de siste ukene puppene har blitt ømme igjen! Alle symptomene mine har kommet og gått litt, men regner med at alt står bra til med spiren. Skal forresten på ul om 1 uke... må bare smugtitte om alt virkelig står bra til. Og for samboeren så har dette i hvertfall ikke gått opp enda, så kanskje det vil hjelpe :-) Ha en finfin kveld, og vonde pupper er det vel egentlig ingen som ønsker seg ;-) ta det med ro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+0 i morgen. Brystene mine er faktisk ikke så ømme som de har vært tidligere, sto jeg og kjente på idag....Godt å se at andre har det på samme måte. Det er sikkert vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5+2 og har også hatt superømme pupper siden positiv test. Idag har de riktignok vært veldig levelige, men nå kommer ømheten tilbake med stormfart kjenner jeg ;o)

Så det er nok opp og ned ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært plaget med ømme pupper før graviditeten. Men nå kjenner jeg av og til at de er litt ømme, men slett ikke mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...