ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 29. juli 2006 #1 Del Skrevet 29. juli 2006 Hvor tidlig fant dere fosterlyden? Jeg fant den når jeg var 8+3... Lå på 176-177 slag i min. Herregud for en herlig følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 29. juli 2006 #2 Del Skrevet 29. juli 2006 Hei ybab takk!!!_med pergospire_ Hvor får man kjøpt det? Hva koster det? Hvordan bruker man den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 29. juli 2006 bestilte min på babywatcher.no. Kosta ca 1200 med porto. Det er en dopler, samme som jordmødrene har. Man fører den bare over magen/livmora å prøver å plukke opp babyens hjerteslag. veldig morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 29. juli 2006 #4 Del Skrevet 29. juli 2006 Åhh.. hørte du den så tidlig.. Jeg vil og!!! Jeg er 8+4 i dag... Venter til etter ul jeg.. også tror jeg at jeg kjøper en jeg og=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 29. juli 2006 #5 Del Skrevet 29. juli 2006 Takk Høres kjempespennende ut! Kunne godt tenke meg å hatt en jeg også, hehe.. Skal på ul om en uke, så vi får jo se nurket da. Men kunne godt tenke meg å hatt et aparat der jeg kan høre det når jeg vil (hele døgnet, hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 29. juli 2006 Ja, fikk helt sjokk når vi fant hjertelyden Men var hos jordmora i går, å hun sa at livmora mi var stor, som ei uke 12 livmor. Var kommet godt over skambeinet, så er sikkert derfor vi har klart å høre det så tidlig Men det er verdt pengene, angrer ikke et sekund Åsså skal vi på ul på mandag, som jeg nå bare gleder meg til siden vi vet at det er liv der inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå