Gå til innhold

Gravid? Rundt 19-20 år?

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er det flere som meg her som er gravide og rundt 20 år???

Selv bor jeg i Oslo, har termin i 25 august og blir 20 i november... Noen som kunne tenke seg å bli kjent med meg? Savner å kjenne noen flere som er på min alder og har bebi i magen... Du trenger ikke være akkurat 19 eller 20, men litt rundt den alderen

Stor klem til alle der ute!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei... er 20 jeg... har ternin 3. des... venter en gutt... ligger på adresse lista... så hvis du har messenger er det bare å legge meg til...

Skrevet

jeg er 19. kommer fra oslo:) har termin 3 januar. hvor i oslo bor du? jeg vil gjerne bli kjent med deg:)

Skrevet

jeg er 20. bor i drammem og venter nr 2 da.. :)

ei jente på 10 måneder fra før og termin i januar. blir 21 i januar og.

Skrevet

Hei :) er selv 19 og bor i nord, men skal flytte til Bergen over Jul. Savner det samme som deg. Er ikke så mange føler jeg,men dukker jo opp i ny og ned ;) Vist du vil kan du legge meg til msn eller sende e-post på [email protected]

Skrevet

Blir tjue i oktober, venter en jente i september.. Og bor også i Oslo! :)

Skrevet

hei! jeg er også gravid har termin 25 januar og blir 19 den 9 august=) vil gjerne bli kjent med dere andre på omtrent samme alder=)

msn: [email protected]

Skrevet

Hej! blir 20 i desember og har termin 10 oktober.. ser det er en del som er i denne alderen og er gravide, koselig ;)

Gjest Riga19 - jente 22.10?
Skrevet

Vi snakka jo sammen litt på chatten, så du er i msn-lista mi. (Jeg heter Paldoze på msn). Om 6 dager så bor også jeg i Oslo...blir 20 i september, og babyen kommer i oktober, antar jeg!:-)

Skrevet

20 her, fra Bergen. Venter 9. desember, da er jeg 21. MSN er [email protected], bare å legge til =)

Skrevet

Er 19 år, bor i Tønsberg. Babyen min kommer rundt 5 desember :D

Kunne godt tenke meg å bli kjent med noen som går gjennom det samme som meg, og som er ca like gamle :D

Skrevet

Er 19 år ( 20 i desember ) fra Bergen, og venter en liten prinsesse den 24 november =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...