Gå til innhold

Hvor lenge varer den ENORME Trøttheten?

Trummelums

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det lurer jeg på også, er så trøtt atter. Slitsomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når begynte denne trøttheten??

er 5+1 i dag... nusjerrig på hva jeg kanskje har i vente...gjelder å forbrede meg mentalt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var sinnsykt trøtt t.o.m uke 10, da ble det litt bedre, men er fortsatt litt trøtt, men ikke verre enn at jeg kommer meg gjennom dagen uten en lur =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 5+5 i dag og har enda ikke merket noe til denne trøttheten=) må være bedre å være trøtt en kvalm iallefall:) har vært en del kvalm om mårran=\\ ellers ok!

Hvor lenge skal trøttheten evnt vare? like lenge som kvalmen uke 12?

Har hørt at de som er mye trøtt får jente da... vet ikke om det stemmer men... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den verste trøttheten og svimmelheten begynner å gå over for min del (9+5). Må fremdeles ta en høneblund på ettermiddagen, men jeg er ikke redd for å sovne bak rattet lengre ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det er veldig forskjellig hvor lenge trøttheten vedvarer. I mitt forrige svangerskap MÅTTE jeg ha minst 12 timers søvn for å fungere. Dette varte hele svangerskapet.

Denne gangen er jeg trøtt også, men ikke merket behovet enda for så mye søvn. Håper jeg slipper unna denne gangen, ettersom det er travelt med ei lita jente på 2 år hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fremdeles veldig trøtt e å har ikkje overskudd til noke men slik var de sist gang også.Da hadde e de til e va 16-17 uke på vei håpe de vare kortere denne gangen og at de snart gir se=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! jeg er oxo stuuupetrøtt for tiden, jobber som nattevakt, som ikke akkurat gjør saken noe bedre.

Håper d gir seg snart. alt jeg gjør er jo å jobbe og sove!!

og kvalmen er gruuusom når jeg har sovet lenge!

Får satse på forbedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... er helt motsatt jeg!

Er unnbarka b-menneske, men den site uka har jeg hoppet ut av senga en til to timer før vanlig - helt våken, og orker ikke bli liggenede !

Merkelige greier :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...