Gå til innhold

falsk alarm:-( håpet på att det skulle bli noe fødsel i går, men nei....er det tegn på noe tro??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ringte føden i går, og jm trodde det var noe på gang.. men det ga seg ut på natten.. har mensen murringer i dag å i hele magen, føler litt press å.. slimproppen gikk for to dager siden.. kan det være tegn på noe? nå går min kjære å spørr meg om det skjer noe, må skuffe han vær gang:-( hu var så aktiv i går, litt stillere i dag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det noen som har opplevd dette? også har fødselen kommet i gang noen dager etter på...

Skrevet

Så noe var på gang..også sitter du her?? Så kjipern da.

Er visst ikke uvanlig. Må nok bare smøre seg med tålmodighet gitt. Når har du termin igjen?

Skrevet

ja, sitter her enda:-( min første termin er 1 aug... så jeg håper det skjer noe her snart. ganske fødeklar nå:-)

Skrevet

Hei Lampe 77 :-)

Jeg har det mye som deg,mye kynnere (mensmurringer) om natten spesiellt. Går hele tiden å håper at nå......men nei da,han har nok goooood tid inni der he he....

Har 2 dg igjen her da,skal til 2 dre vurdering på igangsetting på mandag,blir spennende å se da....vil ikke igangsettes visst ikke det er en viss modning,tror ikke det er så gunstig for kroppen og fremdrift å starte noe som ikke naturlig er i gang...

Vi får vel som som hun over råder, smøre oss med tålmodighet,selv om det er slitsomt når en er såååååå fødeklar....

Lykke til med deg da :-))

Klem fra

Skrevet

Takk... Lykke til med deg å:-) jenta min skal vel plage meg, tenker jeg. hehe... men hu kommer når hu er klar, til uka kan hu komme... skal til hunderfossen i morgen..jeg venter nå, er ganske sliten og lei for å si det sånn.. men det er morsomt å kjenne bevegelser å, selv det kan være vondt.. hu ligger langt nede på høyre side.. man blir lei av å gå sånn å tro att nå skjer det også skjer det ikke noe...vi blir narret. he.. men baby kommer, vi vet ikke når... :-) spennende skal det være..

Skrevet

Så kjipt at det stoppet opp da:( snakket jo litt med deg her inne i går. Her er en liten oppdatering fra meg da: Det kom mer av den slimproppen idag, og siden kl 17 har jeg hatt rier tror jeg. Det gjør ihvertfall j..vondt! Mye vondere enn de mensmurringene jeg har hatt de siste dagene. Blir veldig spennende å se utover kvelden her nå!

Klem

Skrevet

å,jaaa..:) nå ser jeg jo at du har lagt ut en tråd om akkurat det samme.. er litt treig for tiden.. men var jo veeeldig treig nå da:) har ikke sett noe til noen slimpropp enda jeg da, men den er det visst ikke alle som registrerer at går heller da..

var ekstremt aktiv i hele går, natt til igår og dagen før denne babyen også, men mer rolig idag ja:) har nedpress jeg også ja.

Skrevet

å så spennende:-) jeg har hatt vonde kynnere dem tar skikkelig tak , pluss press.. ryggen er med... føler att det ikke er lenge til nå... lykke til damer:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...