moelak _og_Hanna Kristine!! Skrevet 29. juli 2006 #1 Skrevet 29. juli 2006 Ønsker så gjerne å komme i kontakt med andre i Trondheim eller i området rundt, som er i min situasjon. Jeg er 25 år og har termin 6. oktober og de eneste jeg har å støtte meg til her i byen er min samboer og hans nærmeste familie. Jeg har dessverre ingen venner verken her eller noen andre steder. Jeg mistet mine venner da jeg flyttet til byen og i de siste årene har jeg vært for opptatt med jobben til å få sosiale kontakter Jeg håper virkelig at noen vil ta kontakt. :-)
<3 Jentemafian <3 Skrevet 29. juli 2006 #2 Skrevet 29. juli 2006 Hei Moelak. Jeg er fra Trondheim og er 26 aar og venter min forste. Har mens termin den 27 okt og ul termin den 31 okt. Du kan komme paa treff da finner du en veldig koselig gjeng som er i samme situasjon som deg. Jeg kommer ikke paa treffet som er naa for jeg er i Kroatia fortiden, men kommer paa neste. Blir hyggelig aa treffe deg. Stor klem fra
moelak _og_Hanna Kristine!! Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2006 Så hyggelig!! Jeg hadde tenkt meg på treffet, ja. Trenger å komme meg ut og treffe folk. Håper du har det fint i Kroatia. Har nettopp kommet hjem fra ferie selv. Har kun vært innenlands da. :-) Måtte en tur hjem til mor og far da. Håper vi sees på neste treff da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå