Gå til innhold

Tips til hva jeg kan gjøre for å få

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

åååå så bra en tråd!! Slik har jeg det og. Han jobber masse og vet han er sliten, men det er en del jeg fysisk ikke klarer å gjøre her lenger og føler jeg maser og gnåler og tjater.

Min hadde ikke gått på den der. "Da tar vi sex først, så skal jeg vaske opp etterpå jeg" hehehe

Har hendt jeg har spurt hvem som skal gjøre hva. Type, skal du vaske do mens jeg tar kjøkkenet eller vil du heller motsatt. Hvor jeg da vet hva han svarer men så lenge han gjør en av delene er det samme for meg:)

Kan nevne at vi har vært sammen i 10 år (og 3 uker..hehe) og han har enda IKKE EN ENESTE GANG VASKA DO!!! Og jeg sitter å tisser jeg, så ikke jeg som griser tenk!!

Når vi snakker om do ja:

Jeg ba han være så snill å ta ned setet etter han har vært å tissa, for det er ekstra stress for meg nå som jeg.. ja faktisk har store ryggproblemer :-(

Vet dere hva han er begynt å gjøre?!! Han tar det rett og slett ikke opp når han ska på do - så det ender med at neste gang eg ska på do etter han må jeg tørke vekk PISS fra setet!!!

Å herregud!Mannfolk!!!

hehe..den med å ikke gidde å ta opp dosetet må jeg bare le av..det er sant: Mannfolk altså!!

Jeg var så møkklei av at han ikke tok intiativ til å få unna noe av klesvasken (eller noe annet for den saks skyld) så jeg slutta å vaske klærne hans, i håp om at han kaaanskje kunne ta dem selv..

Dagene og ukene gikk, han har maaaasse tøy, så det humpa og gikk.

Så en dag spør han: Hvor er egentlig alle sokkene mine hen?

Njah..du får gå og se i haugen der du dumpa dem sist?

Enden på visa var at han gikk i vaskekjelleren og fant det paret som lukta minst vondt, og så gikk han på jobb! Svinpels!!!

Jeg vaska seff klærne etter noen uker, for jeg ble gærn av å trø over dem og se på dem...samt ha en skitten samboer ! Grøss!!

Annonse

Hihi MammaUlv, omtrent samme har jeg opplevd. Folk har jo så mange meninger, gi han et ultimatum, lov sex etc - men her funker det ikke.

Fikk et tips for et par år siden, om å bare skyve skittentøyet hans under sengen (han slenger tøy overalt, og vasker det sjeeelden) i stedet for å plukke det opp. Jeg skøyv til side stadig vekk, hehe, men han vasket ikke av den grunn. Derimot fikk jeg et problem når jeg skulle ha han med noe sted (ikke noe ålreit tøy som var rent + umulig å få vasket soveromsgulvet :)

Her funker det nå en gang slik at 1 gang i måneden starter han en maskin med sitt tøy. Husvask, dovask, matlaging, innkjøp etc - det tar jeg meg av, ellers ville ikke huset sett ut og jeg hadde blitt overfòret på junkfood, som er hans tilbud når det er snakk om å lage mat.

Jeg bruker si at om han støvsuger el. så kan jeg begynne på middagen så blir det tidligere mat.... Å så kan vi heller kose oss sammen etterpå eller finnen på noe kos sammen da. Han nekter aldri, må som regel bare få forslaget da.... Men kanskje jeg har fått en "letthåndtert" mann?! Hehe.. han pisser ihvertfall bestandi nedi doen, eller tørker opp etter seg hvis han søler for jeg finner aldri piss på setet(han pisser med setet nede, men greit så lenge jeg slipper å sette meg oppi piss etter at han har vært der)

Har inntrykk av at det sitter litt for mye kjønnsroller i enda... Greit, det er jeg som gjør mest husarbeid og matlaging her i huset også, men det har med å gjøre at jeg er den som er mest hjemme og har best tid til slikt også da, så da er det jo naturlig.. Han har heldigvis ikke noe imot å hjelpe meg når han blir bedt om det(hender til og med han vasker klær uten at jeg ber han om det!!!) Glad han har hatt noen år for seg selv før jeg fant han, for å si det sånn.....

Aner ikke hva du skal finne på, men hva med bare å si det som det er?! At slike plikter kan man dele på, og akkurat nå er ikke formen din den beste, og hvis han hjelper til så får han en blid og trivlelig jente i bytte:) isteden for en som er sur, sliten og har vondt i hele kroppen?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...