Sessa ruger igjen... Skrevet 29. juli 2006 #1 Skrevet 29. juli 2006 Da er den første laaaaange uka over. Neida, faktisk har tiden gått overraskende fort. Greit å tenke på hva man skal gjøre et par dager frem hele tiden og ikke bare planlegge fra dag til dag... Og det er bare å belage seg på en uke til. ;-D Litt skuffende selvfølgelig at vi ikke har lille Linea (som sikkert ikke kommer til å være liten når hun kommer ut så lenge som hun har tenkt å ligge inni magen min) her ennå. Men da blir det bare desto bedre å få henne opp på brystet etter fødselen. Vi gleder oss enormt til å bli kjent med henne, holde henne og endelig bli en familie på tre. Tapre forsøk på sengehygge og gåturer til tross vil hun ikke ut. Niesen vår på tre år har ropt på henne flere ganger: "NINEA DU MÅ KOMME UT!!!!" og til og med banket på på magen! Men det hjelper ikke. Sengen står oppredd og klar og sengetøyet må snart ristes for støv nok en gang. Bagen til vognen og bilsetet er tatt ned fra loftet og inspisert fra alle vinkler. På stelleplassen har jeg ryddet vekk håndkle igjen for å slippe å riste det for støv hver dag. I stua står sykehusbagen som jeg er så glad jeg pakket for fire uker siden, da jeg gikk ut i permisjon. Det er herlig å være overtidig dere!! Har snart løst 100 sudoku oppgaver, men har en bok til i bakhånd dersom det skulle bli krise! Ha en god helg!!
MiniBassen Skrevet 29. juli 2006 #2 Skrevet 29. juli 2006 Hehe.. Søtt nick du har nå da! Prinsessemari har glemt (!!) å føde.. Synes den var så bedårende at jeg bare MÅTTE inn å se hvordan du hadde klart det.. ; ) Høres utrolig kjedelig ut å måtte gå så lenge på overtid.. Får håpe hun kommer ut iløpet av uken! Har hørt at det ikke er alt for sunt å løse alt for mange sudoku oppgaver på alt for kort tid.. ; ) Jeg har 6 dager igjen til termin og satser alt på at hun faktisk kommer ut den dagen! Eller.. Moren min gikk en uke på overtid med meg, så regner vel med at jeg ikke slipper unna den kjedelige ventetiden ètter termin.. Grr! Vel, jeg måtte bare inn en tur for å kjøle meg ned litt.. Sitter ute på plattingen og suger til meg siste runde med sol før regnet setter inn i Oslo.. D kommer til å bli litt deilig, men også litt kjedelig.. Vet liksom ikke helt hva jeg skal finne på da.. Brodere?? ; ) Lykke lykke til i alle fall, du søte vene som har glemt å føde.. ; )
Molait Skrevet 29. juli 2006 #3 Skrevet 29. juli 2006 Si meg, du er vel ikke fødeklar? Du får se på dagene som ekstra tildelte hviledager. Prøve å bare slappe av og kose deg mest mulig. Har selv 26 dager igjen og begynner å bli en del stressa på det jeg skulle rekke å gjøre. Ikke minst at barnerommet står halvmalt uten gulv!!! Stelleplass, hvor er det? Sengetøy..har jeg det a tro? Skal jegg liksom pakke bag og nå a??? Håper alikevel ikke jeg må gå mye over:) En trøst er at du har maks en uke igjen..hehe
Ceci og prinsen. Skrevet 29. juli 2006 #4 Skrevet 29. juli 2006 Godt å se at du har humøret i behold enda ;-) Nå vet du ihvertfall at det er like før, og max 1 uke til, så nyt tida dere har nå, det blir helt annerledes når Linea melder sin ankomst. Kjempepent navn forresten, var aktuelt her i gården ei stund før vi visste kjønnet :-) Og masse lykke til når det starter - for det gjør det nå straks, tihi ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå