Gå til innhold

Oktober: Er i syden.. og den lille gir plutselig nesten ikke livstegn...


bompibomp

Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er noe hjelp i, men vet ikke helt hva jeg skal gjore.. er i utlandet paa ferie. I gaar spiste jeg en middag der jeg dessverre ogsaa tok noen biter av en medium stekt biff, og like etter kom resultatet med endel dospringing... Fikk saa vondt nede paa venstre side i magen, og i gaar kveld samt i dag har jeg saavidt kjent to-tre svake spark fra den lille i magen...

 

Har provd med kald is og drikke, men faar ikke noen reaksjon.. har noen vaert borti noe lignende... ? Har ikke fastlegen i umiddelbar naerhet, saa ja... skal hjem paa mandag...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom hjem fra Italia i går kveld og ble der dårli av noe mat en dag. Men gikk bra. Klumpen spenner som bare det nå etter at jeg kom hjem.

Men da jeg var der var det noen dager det var mistenksomt stille. Ble liv i klumpen da jeg fikk i meg mye sukker og satt i skyggen.

Tror det ble for varmt i solen. Men kan jo prøve med sukker, men går nok bra skal du se.

Barna våre er ganske sterke nå og har jo alt sitt eget lille imunsystem i gang.

Lykke til å håper du kjenner det sparker snart :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er i Kroatia naa og har opplevd det samme.

Tok meg en dag paa hotellrommet med masse soving og avslapping og paa kvelden spiste jeg is og da ble det liv, nesten formye av det gode hihi:)

Husk at det er varmt og du blir raskere sliten i varmen saa du trenger mere avlapping og nedkjoling.

 

Det gaar nokk bra skal du se, men kan godt forstaa at du blir bekymret.

Slapp av og ikke kjenn etter formye saa kommer det spark.

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange sier jo at babyen sparker mye mindre når det er varmt. det samme syns jeg stemmer med meg, den sparker mindre enn vanlig når jeg sitter/er ute i sola. etter en stund inne i kaldere miljø blir det mer liv. de fikk visst ogsåmye flere tlf og folk inn på sjekk pga lite liv på føden når den værste varmen satte inn her i landet har jeg hørt. men jeg hadde nok tatt en tlf til legen min når jeg var tilbake i norge, evt for å ta en sjekk hvis han mener det er nødvendig. sjekke for toxo og sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har også hatt perioder med mye mindre liv,da spesielt på dagtid når det var veldig varmt. Jeg tok meg en skikkelig kjølig dusj, dusjet magen lenge for å kjøle ned, og hev innpå iskald cola, og da var det mer fart i lillemann med en gang! Tror ikke du skal bekymre deg så veldig, men ta gjerne en sjekk når du kommer hjem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...