Gå til innhold

etter MA/SA

*We68*

Anbefalte innlegg

jeg hadde en MA 10 juli i år. var da 12 uker på vei.

men det jeg lurer på hvordan form er kroppen deres og har vært etter en MA/SA? det psykiske er en ting, men jeg tenkte fysisk. selvsagt kan alt være en sammenblanding uansett da.

men jeg har egentlig vært i fin form fysisk helt til nå. det er nå 3 uker siden og de 4 siste dagene har jeg vært så slapp...helt ferdig og tom på en måte. og så grusomt kvalm.

jeg kan jo vel ikke være gravid så fort og allerede få symptomer nå. da hadde jeg jo måttet hatt EL veldig fort???

tenkte mere på at kroppen holder på å kvitte seg med siste rest av hormoner og ordner seg til jeg....men?

WeTo

Fortsetter under...

takk skal dere ha :)

men jeg er sååå nervøs. tenk om det er for tidlig og det går galt pga det da...sukk.

skal iallefall til legen å få sjekka Hcg og se om den stiger om den gir utslag.

har tatt to CB tester på to dager nå. begge gir svakt utslag. men kan jo henge igjen litt også vel?

jeg var hos legen i dag og leverte urinprøve. riktignok ikke en morgenurin. men etter to svake CB tester så måtte jeg bare. fikk ikke ta blodprøver uten legetime å da :(. men testen på legesenteret var negativ.

men det rare er jo at symptomene mine bare blir verre. kvalme, trøtthet, og kramper ibekkenet, menssmerter og nå voksende pupper. kan jo være at mensen kommer, EL eller at jeg leverte prøve for tidlig...sukk men det er så ekkelt å gå å lure. jeg har innstilt meg på at den er negativ egentlig. men merkelig dette med symptomene. de kom også uten noen tanker om at jeg kunne allerede ha blitt gravid nå.

sikkert innbilt svangerskap på kroppen min hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...