Gjest Skrevet 29. juli 2006 #1 Del Skrevet 29. juli 2006 Er gravid for annen gang og føler meg bare annerledes enn sist. Ikke særlig kvalm, men kjenner mye mer stikkinger i sidene på magen. Det har jeg gjort helt fra starten av. Noen andre som har erfaringer å dele? Er 9+1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 29. juli 2006 #2 Del Skrevet 29. juli 2006 Fikk du gutt første gang?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 sjarmtroll <3 Skrevet 29. juli 2006 #3 Del Skrevet 29. juli 2006 Venter nå nr 3. De to første svangerskapene var ikke lik, så jeg er spent hvordan dette blir. Har 2 gutter fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vær 72 Skrevet 29. juli 2006 #4 Del Skrevet 29. juli 2006 Hei Jeg venter nå nr tre og foreløpig er dette svangerskapet annerledes enn de to første. Jeg er kvalm hele døgnet og fryktelig trøtt ( er 7 + 5 ). De andre gangene var jeg kvalm bare på kvelden.Jeg har to gutter fra før, så det blir spennende å se hva som kommer denne gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fam.Martinussen Skrevet 30. juli 2006 #5 Del Skrevet 30. juli 2006 mitt første svangerskap var helt fint.ikke mye trøtt og ikke kvalm men fikk bekkenløsning.andre svangerskapet var jeg dau trøtt 24-7 hele svangerskapet og kvalm hele svangerskapet. fikk gutt begge gangene så har nok ikke noe å si på kjønnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå