Bilba og gutta :) Skrevet 29. juli 2006 #1 Skrevet 29. juli 2006 Da jeg var på do nå og tørket meg bak så var det en del blod på papiret. Ikke noe slim eller noe, bare blod... jeg har hatt en hemoride under hele svangerskapet, men den er bitteliten (ser den ikke hvis jeg ikke setter meg på huk), gjør ikke vondt i det hele tatt og har aldri blødd. Så hvor kommer det blodet fra? Tegningsblødning er det vel ikke, for jeg er ganske sikker på at det kom fra bak... håper egentlig at det er tegn på at noe skjer snart jeg da, men det er vel å være vel optimistisk. 3 uker til termin... noen som kan svare meg på dette tro?
Bompibjørnen *født* Skrevet 29. juli 2006 #2 Skrevet 29. juli 2006 Av egen erfaring vet jeg at selv bittesmå hemorider blør mye.. Du kan jo ha riftet den litte grann og da blør den.. eller så kan det være at du har en liten innvendig hemoride som blør litt... men visst du er ganske sikker på at det kommer fra "bak" så tror jeg det er optimistisk å tro det har med fødsel å gjøre.. ;-) Jeg fikk litt blod på papiret i forbindelse med at slimproppen gikk da.. men da var det fra skjeden liksom.. Men jeg skulle også ønske at alt sånt var et tegn på at noe var igang.. for man begynner å ville bli ferdig.. hehe..
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2006 #3 Skrevet 29. juli 2006 Jeg fødte samme dagen som jeg fikk litt blod på papiret,så kanskje det er noe på gang for deg også nå da:)
Ceci og prinsen. Skrevet 29. juli 2006 #4 Skrevet 29. juli 2006 Opplevde nesten samme for 4 uker siden, ble ltt redd og ringte føden - de spurte om jeg hadde en hemorroid, og da jeg svarte ja på det, sa de at det nesten helt sikkert var fra den blodet kom. Særlig hvis det er helt rødt og friskt, og ikke slimblanda. - Men klart, du er 3 uker fra termin ( samme som meg ) - og da kan jo ting plutselig skje, så hvem vet??? :-)
Bilba og gutta :) Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2006 Hmm... ja det er jo lov å håpe Hvis jeg tenker meg om så kan jo blodet komme fra skjeden også, siden man tørker fra fremme og bak. Huff, håper jeg ikke har innvendig hemoroide, æsj og au. Den mikroskopiske jeg har er heldigvis usynlig mesteparten av tiden. Jaja, jeg får bare vente i spenning noen uker til tenker jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå