Gå til innhold

Har dere kjøpt baby utstyr tidlig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er i 26. uke nå. Kjøpte barnevogn etter ultralyd, men denne står i butikken til vi er klare til å hente den. Kjøpte vognpose samtidig. Etter det handlet vi ikke noe annet enn sengetøy før på mandag, da vi var i Sverige og så vårt snitt til å spare litt penger. Har kun kjøpt praktiske ting, ikke klær eller møbler. Resten kommer vi nok til å vente litt til med, men ikke for lenge siden jeg har skole som jeg skal få slitt lit med om jeg skal klare semesteret.

Jeg er i uke 21 og vi har handla barnevogn allerede =) Er så heldig at vi skal få (nesten ny) seng av søstera mi, da det passer fint med at hennes sønn får "stor gutt" seng :) så vi trenger bare tenke på madrass.

Ellers har jeg bare snopt pittelitt klær og verdens søteste puma sko... Måtte bare ha de.

Jeg er i uke 22 og har ikke kjøpt noe særlig enda. Har fått lånt stellebord og bilsete.Har kjøpt oppblåsbart stellebord på IKEA. Og så noen få bodyer som vi kjøpte billig i utlandet på ferie.

Har begynt å kikke veldig på barnevogner da. Så snart har vi vel bestemt oss på det området (forhåpentligvis) i allefall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...