*We68* Skrevet 29. juli 2006 #1 Del Skrevet 29. juli 2006 jeg hadde en MA 10 juli i år. var da 12 uker på vei. men det jeg lurer på hvordan form er kroppen deres og har vært etter en MA/SA? det psykiske er en ting, men jeg tenkte fysisk. selvsagt kan alt være en sammenblanding uansett da. men jeg har egentlig vært i fin form fysisk helt til nå. det er nå 3 uker siden og de 4 siste dagene har jeg vært så slapp...helt ferdig og tom på en måte. og så grusomt kvalm. jeg kan jo vel ikke være gravid så fort og allerede få symptomer nå. da hadde jeg jo måttet hatt EL veldig fort??? tenkte mere på at kroppen holder på å kvitte seg med siste rest av hormoner og ordner seg til jeg....men? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5755064-hvordan-har-dere-det-etter-en-masa/
Mamma&LilleKrølle Skrevet 30. juli 2006 #2 Del Skrevet 30. juli 2006 Hei! Jeg kan fortelle hvordan kroppen min var.. Jeg hadde en MA i mars, og da var jeg 10 uker på vei. De neste 2 ukene etter ma'n så var kroppen min i helt fin form igjen, oppblåstheta i magen gikk over og jeg var ganske overraska over at kroppen var så fin så fort. Men så plutselig fikk jeg kvalmen tilbake, oppblåstheta kom igjen, kviseutbrudd, ja alt som kunne være der.. Jeg trodde jo selvsagt at jeg hadde blitt gravid igjen, symptomene kjente jeg jo igjen. Men ingen tester slo ut. Og jeg skjønte heller ikke hvordan det gikk an, fordi jeg kunne vel ikke kjenne ting så fort om jeg hadde blitt gravid igjen. Men til og med lege og jordmora trodde jeg var gravid da.. Så jeg måtte ta en blodprøve for å få det bekrefta, og jeg var jo selvsagt ikke gravid. Det var bare hormonene som fortsatt svirra i kroppen, kroppen var fortsatt i gravidmodus. 7 uker varte det.. Så det føltes ekstra tungt å gå igjennom ma'n syntes jeg, når det hele varte så lenge etter. Gå å føle på det å være gravid, når jeg visste at det ikke var noe der inni magen... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5755064-hvordan-har-dere-det-etter-en-masa/#findComment-5761631
*We68* Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 30. juli 2006 hei! skal dra til legen å få målt om Hcg stiger tenkte jeg i morgen og må vel teste en annen dag også. har ikk helt peiling. men veldig rart jeg nå er dobbelt så kvalm over flere dager enn sist. og attpåtil har hoftene begynt å få det igjen jeg ble sykemeldt i uke 7 sist gang for bekkenløsning. men jeg tror ikke på at jeg er gravid før jeg ser det...og jeg må innrømme jeg er veldig nervøs, for er så redd for om det er for tidlig og det skal gå galt igjen pga det om jeg er gravid. er jeg gravid igjen håper jeg at denne kvalmen gir seg iallefall fort...for noe så gruuusomt. snar får vi vel en ny spire der inne i magen alle som prøver Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5755064-hvordan-har-dere-det-etter-en-masa/#findComment-5764174
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå